Jalan-Jalan Cari Makan @ Restoran Kapitan Penang

16:01



Menu lunch aku tadi..Roti Naan & Tandoori Chicken..Aku merap mintak hubs pi beli..dengan alasan aku tak sedap badan..rasa macam nak demam...tertiba jer teringin nak makan roti naan nie...hehehe..nie..sepatutnya bila tak sihat selera makan jadi kurang sikit..tapi aku terbalik..semakin berselera la pulak aku...hehehe

Satu lagi menu sempoi yang patut hampa cuba jugak adalah Nasi Briyani Claypot..Highly Recommended yer!

p/s :~ Kalau sampai Penang hampa p la terjah:-

Restoran Kapitan nie yang terletak di 
113 Lebuh Chulia, Georgetown, Penang
Tel: + (60) 4-250 4316





You Might Also Like

10 comments

  1. menariknya nasi briyani claypot tu.
    haritu pi Penang tapi tak tau langsung pasai briyani claypot huhu..

    BalasPadam
  2. harga? hehe...
    lapar trus tgk ni... balik kedah nak cari nasi royale laaaa.... laparrrr

    BalasPadam
  3. terliur pula akak tengok nasi briyani tu farah.. sedap ke?

    BalasPadam
  4. Briyani kapitan nie mmg femes kat Penang..nnti mai jgn lupa singgah k..;p @ZazaMyMoon

    BalasPadam
  5. Ye la lupa citer harga kan.. nnti akak update blk na.. ;p @ADILLA

    BalasPadam
  6. Memang sangat sedap akak.. terbaik kat Penang nie.. ;p @Mizz Aiza

    BalasPadam
  7. Bestnya nampak Tandoori tu...
    Gemuk ayam dia..
    Ade setengah tempat, kecut je nampak...

    BalasPadam
  8. Kt Restoran nie jgn risau Tandoori dia tak pernah kecut..hehehe ;p @AyueJean AJ

    BalasPadam
  9. sedapnya u duduk penang ke? nanti bwk i jalan2 penang la huhu

    BalasPadam
  10. Cha bole jer..mai la..satu Penang i bawak u p makan..;p @cha

    BalasPadam

Google+ Followers

Like me on Facebook

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping
|||| Click Banner For Details ||||