Wordless Wednesday #11 ~ Setuju Tak???

08:24




;))







You Might Also Like

11 comments

  1. tak stuju!!! laki kite ikut jer kite wlaupun pegang tgn kite... hahaha...
    tp, bila nak beli, mesti dia sruh cnfirm byk kali.. btl ke nak ni?? tnye banyak2 kali... ok.. tak jadi beli.. :P

    BalasPadam
  2. Akak husband pegang ke tak pegang tetap kena beli kalau akak mintak..kalau tak sila la terima majuk muncung akak..hehehe..KEJAM!! ;p @ADILLA

    BalasPadam
  3. tak de pengalaman lg..hihik

    BalasPadam
  4. kalau nak shopping juga suami bukan menjadi penghalang.. tarik je tangan suami masuk shopping mall.. hehe..

    BalasPadam
  5. Itu nmenye....sambil menyelam minum air...sambil ber romantik2 dapat gak save duit.

    BalasPadam
  6. sya pn tak terpikir smpai cmni.. tapi rasanya husbnd sya ikhlas kot pegang tangan sebab dia sayang kat sya..hehehe..;p @Normi Nieza

    BalasPadam
  7. tapi betul ke ada husband macam nie.. kedekut btl..hehehe..;p @Bella Isabella

    BalasPadam
  8. hahahaha sangat setujuuuuuuuuuuuuuuuuu!!

    BalasPadam
  9. Hehhehehhehe...
    Tergelak sendiri AJ baca ni..
    Yeke ek??

    BalasPadam
  10. tue la.. Mr.JR AJ cmne??? sama ke? hehehe ;p @AyueJean AJ

    BalasPadam

Google+ Followers

Like me on Facebook

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping
|||| Click Banner For Details ||||