1st Toothbrush For Emir..

08:44



Setakat hari nie gigi Emir dah tumbuh 5 batang dah..
Gigi bawah 2 batang
Gigi atas ada 3 batang..
yang lain coming soon...;p

So I rasa dah tiba masanya I nak ajar Emir memberus gigi..
I rasa tak perlu kot nak tunggu sampai gigi Emir 

penuh dulu baru nak ajar...
I risau nanti Emir langsung tak nak gosok gigi..
So I nak biasakan Emir dari sekarang...

Sebelum tue of coz la I akan make sure I beli
berus gigi yang sesuai untuk Emir..
So I beli la berus gigi Jordan nie kat Tesco..
Ia sesuai untuk baby yang berumur 0-2 tahun..;p

Ubat gigi I tak beli..
sebab buat masa nie i tak nak guna ubat gigi lagi..
I just nak berus guna air biasa jer dulu..
Nak tengok penerimaan Emir macam mana dulu..
Kalau ok baru la boleh beli ubat gigi yang sesuai nanti..


Penjagaan gigi nie penting tau tawan²..
So kena la jaga dari sekarang...
Walaupun gigi Emir nie gigi susu jer..
Tapi Emir tak nak la gigi Emir cepat rosak..
So mari la memberus bersama² dengan Emir..

Then baru la boleh senyum lebar
 macam nie..;p

~Pesanan ikhlas nie disampaikan oleh
Muhammad Emir Daniyal
dan diterjemahkan oleh Mama Emir....;)) ~
Papai...








You Might Also Like

11 comments

  1. alolololo banyak dah gigi dia hehe. Tahniah emir dah boleh bergosok gigi pasni (^_^)

    BalasPadam
  2. heeee dah boleh gocok gigi.. ;)

    BalasPadam
  3. hihihihi... comel je berus gg dia..

    BalasPadam
  4. dah pandai tunjuk gigi tu...comel berus gigi tu..jaga gigi elok2 ye baby..

    BalasPadam
  5. sukanya emir dapat berus gigi ya.. sampai tersenyum nampak gigi tu.. boleh jadi model ni..
    betul tu farah, kalau nak ajar elok sejak kecil.. kalau dah besar baru nak ajar kita yang susah nanti..

    BalasPadam
  6. bagus-bagus ! nanti gigi cantik je sampai tumbuh gigi kekal.. comel gg dia..

    BalasPadam
  7. Nyusu badan lg x? If yes . Jaga2. Dia ngap..yang tinggal nanti ngep...huhu...

    BalasPadam
  8. ni kira adiah besdey emir la kan... hihihih....

    BalasPadam
  9. berus gg baby kita sama la... ehehehe... kaler pn sama...

    BalasPadam
  10. hai hensom boy.. kena la gosok gigi..nanti boleh buat iklan gigi selalu..hehe

    BalasPadam

Google+ Followers

Like me on Facebook

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping
|||| Click Banner For Details ||||