Gempa Bumi!!!!! Larikkkkkkkkkk!

16:36



Gegaran dirasai lebih kurang jam 3.45 ptg tadi..
Patut la bergegar satu ofis I dibuatnya..
Semua staff larik turun tak cukup tanah..
Nasib baik ofis I tingkat 2 jer..
kalau tak jenuh berpeloh la...huhuhu

1st time rasa gegaran masa kat ofis..
Alhamdulillah sekarang dah okey..
tapi dalam hati tetap jugak risau..
cepat la pukul 5.00 ptg...
nak balik jumpa Emir!!!!!






You Might Also Like

18 comments

  1. pkl berapa bergegarnya?huhu

    BalasPadam
  2. Dalam 3.45ptg tadi..Now dah okey..tapi still takut2 jugak dok kat ofis nie..huhuhu @Normi Nieza

    BalasPadam
  3. ada gegaran ke? hu hu hu... x tau, sini tak terasa... yup bila dah jadi macam ni nak cepat2 jer balik kan...dan mesti teringatkan yang tersayang kita...

    BalasPadam
  4. serious ke farah? brape skala richter ye gegaran?
    takutnyee..

    BalasPadam
  5. janganlah terjadi apa-apa kat malaysia nie lagi..mohon dilindungi..

    BalasPadam
  6. kat sini masa tu (JB) hujan lebat diikuti ribut, tak sempat nak rasa tergegar..

    BalasPadam
  7. lah yeke.kat mana ni.doa doa lah xde yg xelok jd kan.

    BalasPadam
  8. takutnyee... jg diri, jg emir tau... risau... :(

    BalasPadam
  9. Moga semuanya selamat dan tak berulang lagi..

    BalasPadam
  10. harap smuanya akan ok..harap xla teruk sagt gegeran tu

    BalasPadam
  11. xrasa pun kat manjung..ada gegaran ke =)

    BalasPadam
  12. Opis u kat mn dear...aduhai menakutkan...harap2 xde yang buruk berlaku

    BalasPadam
  13. waaa... takut nye~~~
    =( hati2 bekerja kak ...

    BalasPadam
  14. semoga semuanya ok.. risau pula mendengarnya..

    BalasPadam
  15. erm..takut juga dgn gegaran2 ni kan..

    BalasPadam
  16. Naib baikk tak ada apa berlaku. ALhamdulillah

    BalasPadam
  17. ehh bila ni..? opis MS kat mana eh?

    BalasPadam

Google+ Followers

Like me on Facebook

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping
|||| Click Banner For Details ||||