Wordless Wednesday #23 ~ Weightloss

08:41



15 Ramadhan = 5 kg loss

Weeeeeee!!!!!!!!!!!


Picture ~ SUMBER







You Might Also Like

21 comments

  1. tahniah farah.. lepas ni terus bersemangat untuk turunkan lagi.. akak pun sedang berusaha gigih.. hehe..

    BalasPadam
  2. siyess???...demmm!!..sgt dengki okeh!...akak x turon² pon nie...konpius jap..hahahhaa..

    BalasPadam
  3. akk trun 5kg ke kak? hbatnya..
    saya turun 1kg..wuhhaaaaa..takut nak smpai hbis puasa..turun bnyk kang nmpk kurus..

    *belum kawin teriak kalau turun bnyk..dah kawin teriak balik kalau tak turun2..ahaha

    BalasPadam
  4. wow seronoknye dengar..dd tak gi timbang lagi neh..hehe..

    BalasPadam
  5. eh berat kamu ke dear yg turun ni? wahh tahniah la ye.. deqla xleh turun ... nk naikkan berat badan.. kalo kurus sgt pun x cantik kan.. huhu..

    BalasPadam
  6. jgn pulak lps bulan posa,naik semula 5 kg hehe

    BalasPadam
  7. wow!! congrats Farah ;)

    BalasPadam
  8. Assalamualaikum kak, heee teror lah! chaiyok2 kak ye. hihihii. nanti repeat Krabi, cari hotel Goodwill ya :)

    BalasPadam
  9. Wahhhhh.. congratz.. musti lepas ni muat kebaya.. setengah bulan dah 5kg.. sebulan of coz 10 kg... akak sgt nmenjelez hokayyyy... btw..nanti haplod pic after 1month ya...

    BalasPadam
  10. perghhhhh banyak tu.. tahniahhhhhhhh

    BalasPadam
  11. tahniah sis.. teruskan usaha... cayokkkk !!!

    BalasPadam
  12. cm mn tu nk buat..ader 15 hari lg nie..klu dpt trun lg..mmg mantap la kak..

    BalasPadam
  13. tahniah kak farah..zara lgila terbanyak turun dah tak seimbang dgn ketinggian..hmm..nak naik susah nak turun cepat..adoiii!!

    BalasPadam
  14. Wahh bagusnya. I mcm makin tambah je berat haha

    BalasPadam
  15. Tapi, di bulan Ramadan ni juga boleh tambah berat badan kalau tak dapat kawal diri.

    BalasPadam
  16. waahhh.. fifi tak lost weight pon.. tahniah!~

    BalasPadam
  17. wah!! seronoknya...berat turun...cr belum timbang...takut nak timbang..kot2 berat tak turun huhuhu..

    BalasPadam
  18. Wahh seronok kan bila berat turun? Berat Aida pun dah turun banyak kak.

    BalasPadam

Google+ Followers

Like me on Facebook

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping
|||| Click Banner For Details ||||