Wordless Wednesday # 26 ~ Dapat Duit Raya Lagi!!!

12:29




Yeayy I dapat duit raya lagi..
Thanks Kelab Sukan & Kebajikan Jabatan tettttt... ;)
Bantuan Khas Kewangan pun dah masuk pagi tadi...
Jommmmm Shoppingggg!! 



You Might Also Like

30 comments

  1. alamakkkk! ini tak leh jadi ni! naper kelab sukan dan kebajikan jabatan kenit tak bagi?? Ini boleh mendatangkan stress ni muahahaha.

    Happy shopping sis :)

    BalasPadam
  2. waa manyaknya kak..100..he

    BalasPadam
  3. untungnya dik...dapat duit raya..:)

    datang nak klik nuff juga

    BalasPadam
  4. byk tu..lepas la nk beli baju raye..

    BalasPadam
  5. bertuahnye badan dapat banyak duit raya..rezekijangan ditolak ye dak? hehe:)

    BalasPadam
  6. seronoknya dapat shopping.. :D

    BalasPadam
  7. Murah rezeki Farah banyak dpt duit raya hehhee

    psstt.. haritu farah ada mintak zaza buat cbox kan?? la ni kami dah buat, nnt mai lah borak naa :)

    BalasPadam
  8. Assalamualaikum kak, alhamdullilah. rezeki tu. hehe sambung shopping yaaaaa :)

    BalasPadam
  9. Rezeki...rezeki...bestnya.

    BalasPadam
  10. share lah skit farah..:)

    BalasPadam
  11. vavavava...meriah raya nehhhh

    BalasPadam
  12. waaa..bestnya kak dapat duit raya..hehe

    sy dalam plan nak try minta kat en.tunang..hahaa

    BalasPadam
  13. huyooooo bestnya murah rezeki alhamdulillah :)

    BalasPadam
  14. amboiii syoknye dia. ry sakan lah ni...

    BalasPadam
  15. waaaahh.. awal dapat duit raye..

    BalasPadam
  16. dah jadi mak pun dapat duit raya lagi.bestnya..huhu

    BalasPadam
  17. untungnya kak farah.. eeee.. hehehe =) jeles2.. hehe

    BalasPadam
  18. wah!! Alhamdullilh..murahnya rezki kak farah..=)

    BalasPadam
  19. Wahhh boleh belanja shoping lerrr...

    BalasPadam
  20. Wah!!! untungnya...banyak pulok tue...

    BalasPadam
  21. assalamualaikum ...seromoknya dah dpt duit raya...:)

    BalasPadam
  22. wahhh byk duit raya dia dpt.. bantuan khas tu yg 500 gomen bagi tu ke?

    BalasPadam
  23. Wah! MUrahnya rezeki akak dekat2 nak raya.. Belanja tudung selai bley? Hehehe.. =)

    BalasPadam
  24. Seronoknyaaa! Murah rezeki akak! :D

    BalasPadam
  25. nak duit raya jugakkkkkkkkkkk wahahaha

    BalasPadam
  26. yeahhhh...angpau mariii...hahaha..

    BalasPadam
  27. Seronoknya, saya pun naklah. hehe... jimat berbelanja ya.

    BalasPadam

Google+ Followers

Like me on Facebook

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping
|||| Click Banner For Details ||||