Mission Incomplete ~ Full Version

12:18



Salam bloggers,
Dari entri sebelum ini..





Mama : Emir!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ggrrr


* Target Point ~ Pasu Hiasan Kaca
* Mission ~ Nak kasik PECAH!
Tapi misi tersebut telah berjaya digagalkan 
oleh Mama a.k.a I laaaa...
Fuhhh nasib baik! sambil lap pelohh..








You Might Also Like

24 comments

  1. hehe..naughty yang comey la emir ni :)

    BalasPadam
  2. pasu pecah takpe, jangan pasu timpa kepala Emir sudah. Bahaya tuuuu! Emir lenkali panjat la grill ke panjat mama ke hehe.

    Mama kena letak sofa jauh dari almari ni. Atau pindahkan pasu tu ke tempat yang tak dapat dicapai Emir :)

    BalasPadam
  3. Boys will be boys....huhuhuhu..mama fara kena minum red bull bg tambah tenaga

    BalasPadam
  4. Heheh.. Gigih 2 beradik tu nak pecahkan pasu mama ye.. Sabo jela.. Hehehhe..
    ZON PERMAISURI CHOMEL

    BalasPadam
  5. banyaknya ragam diorang nie hihi

    BalasPadam
  6. Kih3... Macam2 la.. Jangan da yang tercedera dah la..

    BalasPadam
  7. kanak-kanak aktif takpa, bagus untuk minda dan fizikal. hehehee. cuma nya yg tak bagus kalau pasu tu kena kepala ja. harap dijauhkan. amin :D

    BalasPadam
  8. yeay.. misi berjaya dipatahkan oleh farah.. maka selamat la pasu tu.. hehe..

    BalasPadam
  9. hihihi dua2 aktif...biasalah boy...

    BalasPadam
  10. hahhahaa pandai farah buat dialog version kids na.. mcm dalam comic je bila baca.. hehehe

    psstt: hehe kita sama noh, mmg suka bawa baju spare pi mana2 lps tu tukar baju dalam kereta hahahahha

    BalasPadam
  11. hoh, panjat situ, panjat sini...pastu lebam situ, lebam sini... anak jantan la katakan !!

    BalasPadam
  12. amboih..gigihnye 2 hero ni..knp nak pecahkan ....aishhhhh... mama nak deko2 rumah pun xsenang..haha

    BalasPadam
  13. dasyat betul mission dorg nie...

    BalasPadam
  14. nasib baik sofa tu lembut . klu jatuh pun bum bum jer ... heheheee

    BalasPadam
  15. Hihi..comel tgk pic..kalau jumpa depan mesti plus2 comel..hihi

    BalasPadam
  16. Hahhaaa
    Lawak laa Emir niee >,<

    BalasPadam
  17. amboiii naughty je die ni.. selamat ada mama cepat2 selamatkan keadaan. hahaha

    BalasPadam
  18. dialog yang sangat comel..

    BalasPadam
  19. hahahaha.. kelakar la dialog tu.. pic bawah skali tu mcm betul je..

    BalasPadam
  20. hahaha... apa kes ni Emir, oo.. nak jadi superman ye..

    BalasPadam
  21. Ha ha ha. Macam macam

    BalasPadam
  22. bdak2 banyak akai kan kak..
    sabar je la..hari2 mama jadi tarzan..hehe

    BalasPadam

Google+ Followers

Like me on Facebook

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping
|||| Click Banner For Details ||||