Kaki Wayang ~ The Conjuring

12:46




Salam bloggers..
Sapa kat sini kaki wayang macam i??? 
kalau ada meh 'sip' sikit..hahaha
Semalam I p tengok movie 'The Conjuring'
Movie nie based on a true story tau..
memang horror giler beb!!!!!!!!
Dari mula citer sampai habis i langsung tak lepas genggam tangan lakik i..kejap² terkejut.. kejap² meremang bulu roma..
Macam nak gugur jantung i...Fuhhhh memang gerun...
walaupun sebelum i nie pernah layan cerita seram seperti
'Insidious', 'Paranormal Activity' dan jugak 'MAMA' 
tapi i rasa 'The Conjuring' nie the best horror movie ever...
sampai i balik rumah tak boleh nak tido..
siap suruh lakik i peluk i kuat² jangan lepas..hahahah
i dok terbayang² kaki tergantung tue..aduhiiii
i nie penakut tapi tetap jugak tengok citer hantu..
Hampa p la tengok citer nie..
Serius best giler!!! i kasik 5/5★★★★★
Selamat menonton yer.. ;p 


You Might Also Like

12 comments

  1. JM takut nak tgok wyg hantu2 dkt pawagam...tak berani..huk..hukk =')

    BalasPadam
  2. nak tngok jugakk , tapi xde masa lah nak pi ,, semua pakat cakap cerita ni seram woooo !! wuuuu >.<

    BalasPadam
  3. bole tahan gak la level keseraman dia.

    BalasPadam
  4. Cerita ni ada novel kan? Macam pernah jumpa buku tu.. Oh dah difilemkan yer..

    BalasPadam
  5. cite dia pasal ape ek farah?

    BalasPadam
  6. Ramai yang kata cerita ni menarik dan seram. Dah lama tak tengok wayang ni. Kalau tak memang dah terjah dah tengok.

    BalasPadam
  7. Review~ Director James Wan's ("Saw", "Insidious") new horror film "The Conjuring" that is allegedly based on true events stars Patrick Wilson and Vera Farmiga as a pair of paranormal investigators who are hired by a couple who has recently moved into a farm house with their children that seems haunted. The pair is based on the Perron family, who claim to have experienced a terrifying haunting during the 1970s. ;) @ayahmamilisa

    BalasPadam
  8. akak kalau cerita hantu lemah sikit sebab akak ni penakut.. ehe.. tapi ramai yang review cakap filem ni best..

    BalasPadam
  9. tngok gambar pun macam gerun je..klu zara nak tengok ..tpi takut...adoiii..hehehe..=D

    BalasPadam
  10. adik rara pon g tgk gak.mmg dye kata seram gilaaaa~ rara xsuka tgk cite hantu ni.nanti teringat2.mencik.hahaha

    BalasPadam
  11. setakat ni takde lagi tgk cite omputih..nak2 cite hantu.. kalau cite lawak boleh la lagi.. :)

    BalasPadam

Google+ Followers

Like me on Facebook

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping
|||| Click Banner For Details ||||