My Raya Story ~ 4th Syawal # Sepetang di Taman Bunga..(Outdoor Photoshoot)

08:52


Salam Bloggers...
Sebelum i marathon raya ke- 4 ke rumah kawan² i
sempat lagi singgah sat kat Taman Jubli Perak..
Saja gatai nak buat 'Outdoor Photoshoot' la kononyer..
So nie la hasil tangkapan photographer yang tak pro pun 
tapi tetap nak jugak ber-photoshoot.. =D
 Mehhh layan jer la na..


















Nanti i sambung cerita raya lagi na..
k.baiiiiiii

(By~ Nikon DSLR D3200)






You Might Also Like

25 comments

  1. amboi farah...raya sakan na..hihik

    BalasPadam
  2. amboi farah...raya sakan na..hihik

    BalasPadam
  3. amboi farah...raya sakan na..hihik

    BalasPadam
  4. assalamualaikum kak, comelnya emir bergambar dekat taman. happy family! heeeee

    BalasPadam
  5. Meriahnya raya. hehe.. Hari ni mood kerja sudah mari.. :)

    BalasPadam
  6. gittew.. tiba2 ala2 hindustan plak berphotoshoot kat taman bersama keluarga kannn hehhee
    Nice uolls ;)

    BalasPadam
  7. comel je anak sis lari2.. hihhih..

    BalasPadam
  8. Meriahnya gambo dia. Kalau dah suka bergambo tu pi mana mana pun suka nak ambik gambo kan.
    Sape yg ambik gambo tu. Ni pakai kamera apa. Gambo cantik.

    BalasPadam
  9. happy family.. lajunya emir berlari.. :D

    BalasPadam
  10. beraya di taman bunga..bersemangat emir ye hehe :D

    BalasPadam
  11. smpt wat outdoor photoshot.. dpt area taman..mmg cantik..

    BalasPadam
  12. Alolo comelnya...hihi...

    selamat hari raya dik :)

    BalasPadam
  13. comel je rambut anak kaka ;) gerammm tiumm skit anak kaka

    BalasPadam
  14. sempat lagi berphotoshoot time raya.. best2, hihi

    BalasPadam
  15. sepetang di taman bunga, baju tu pun bertema bunga.. memang kena dah tu farah.. hihi....

    comel jer baby tu main lari-lari...

    BalasPadam
  16. si kecik paling excited!~

    BalasPadam
  17. Cantik2 gambrnya ni.....

    BalasPadam
  18. lariii..emir..hehehe..main kejar mengejar ..Hihihi..=D

    BalasPadam
  19. alololo yg si tecik tu pon sakan naaaa~ omeinya~ jadilah pic raya eh.rajin gak bergambar.mcm hubby rara tu payah sket.hehe

    BalasPadam
  20. Sempat lagi berfotoshoot... Meriah kaler birunya, suka...suka...

    BalasPadam
  21. cantik smua pic ... kamera mahal ni kan...hihi.. tp cantik pun sbb org dlm bergmbr pun mmg dah sedia cantik bersama anknya yg comei tu.. ;)

    BalasPadam
  22. bestnya kak.. raya2 sempat berphotoshoot.. :)

    BalasPadam
  23. Alolololo....
    Comelnye Emir...
    Okaylah tu kak, janji ado kan raya photoshoot.. =D

    BalasPadam
  24. sempat buat outdoor photoshoot ye farah..tau dah sapa fotografer..ngeh3 ;)

    BalasPadam

Google+ Followers

Like me on Facebook

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping
|||| Click Banner For Details ||||