Wordless Wednesday #27 ~ Mission Incomplete

10:23



Mama : Emir!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ggrrr





You Might Also Like

18 comments

  1. Assalamualaikum kak. ahhaha comelnya Emir! pandai ye dengan kawan, main cover line. hee barang apa Emir nak amik tu?

    BalasPadam
  2. baikk punya kerja..hihik

    BalasPadam
  3. Tue la sheila..sejak dah pandai memanjat ini la kerja dia..Dia nak ambik Pasu hiasan kaca tue..sblm nie sebijik pasu bunga dah pecah dah..nasib baik pasu nie sempat diselamatkan.. ;)@Sheila Salim

    BalasPadam
  4. amboiii, da lasak da die ni.

    btw, salam ukhuwah dari nanie :)

    BalasPadam
  5. hahahaha mcm ni lah anak anak kan~ babe u g ke food fest tu.i pon dpt.tp mcm segan nk g.

    BalasPadam
  6. "chaiyok! chaiyok!" <<<< bagi support kat Emi hehehe :D

    BalasPadam
  7. hahahhahaa kena lah dialog u dengan gambar depa.. so cuteee :)

    BalasPadam
  8. Yer dapat.. i rasa mcm nak join..sbb kebetulan mmg nak p area sana jugak..tp la nnti apa2 i roger kat sini..hehehe @Cik Puan Rara

    BalasPadam
  9. Hati-hati.. risau jatuh pulak rak tu..

    BalasPadam
  10. amboi...2 org hero ni....

    BalasPadam
  11. wah.. siap ada misi lagi emir.. :D

    BalasPadam
  12. nasib baik pasu tak pecah ya...

    BalasPadam
  13. currlast ko emir dlm umh pn pakai kasut.. hahaahahaah !!!

    BalasPadam
  14. noty emir ni.. nk kena babab muntot babam tu..

    BalasPadam
  15. sabor je lah farah... dia nak jadi superman ni,...

    BalasPadam
  16. haha..budak2 mmng bnyk projek..

    BalasPadam

Google+ Followers

Like me on Facebook

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping
|||| Click Banner For Details ||||