The Walking Dead Season 4

22:16


Salam bloggers,
Sapa peminat citer nie meh 'sep' sikit...best kan citer nie.. 
i dah layan citer nie dari Season 1 lagi tau..
Jom la kita ramai2 layan citer nie yg tengah ditayangkan kat C413 sekarang!.. 
*mood ~ teruja nak tengok!!!









You Might Also Like

8 comments

  1. hehe, syuk tengok csi je :D

    BalasPadam
  2. mama pun layan citer ni dari season 1 lagi.. haha, sama lah kita..

    BalasPadam
  3. huhu tak tengok lah farah.. by the way kalau farah dah promote ni, Zaza kena tgk jg lah hehe

    BalasPadam
  4. x tgk mlm td sbb dah tlampau nantok lepas tgk Master Chef US...ptg nie br nak layan, dah rekod mlm td..ngeh3!

    BalasPadam
  5. kaksura pun suka cerita ni..sep..:)tapi season 1 tak tengok..huhuhu

    BalasPadam
  6. citer apa ni farah? huhu...

    BalasPadam

Google+ Followers

Like me on Facebook

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping
|||| Click Banner For Details ||||