Wordless Wednesday #33 ~ Meroyan Sudah Mari!!!!

15:43






"Monkey & Floral"

RP :RM77/bottle katanyerrr!!!!!!!


Aduhhhh nak beli jugak laaaaaa!!!!!!!!

Gila kentang cantik!!!!!!!!
Oh No Meroyan sudah mariiiii!!!!!!
Ggrrrr!!!!! =D 











You Might Also Like

20 comments

  1. Ok...dah berjangkit meroyannya dgn org kat sini. sgt cantik. Tu belum meroyan tengok harga dia lagi.

    Kalau murah memang harus beli ni sis. Memang tgh nak cari botol susu. Botol dah tenat sgt...hahaha...

    BalasPadam
  2. Wahh memang cantek!kalau aida pon meroyan gakla..hihhi

    BalasPadam
  3. untuk emir warna biru...santek...

    BalasPadam
  4. comelllll teringin nak beli tapi tak ada anak kecik lagi buat masa ni huhu
    tumpang tengok je lah kalau farah dah beli nanti hehe

    BalasPadam
  5. lawa gila kot...ok saving now begins...dah la nak kena beli 2 -2...

    BalasPadam
  6. Dua2 pun comey!

    Akak tengok jelah kalau beli nak buat apa pulak...ahahhaa...

    BalasPadam
  7. comey wahh harnganya pun comey gak

    BalasPadam
  8. Cantik..comel and look exclusive. ..

    BalasPadam
  9. Bli tuk anak sedara bleh ni..comey bgt ni

    BalasPadam
  10. hahahaa.. parah sungguh ni.. beli jelah farah oitt...

    BalasPadam
  11. Cantiknya.. Nak jugak! Nak jugak! Oh no, terjoin meroyan sekali.. Gugugu~~
    ZON PERMAISURI CHOMEL

    BalasPadam
  12. wah mahal bangat harganya...hihi

    BalasPadam
  13. beli jangan tak beli kak!hihi..:)

    BalasPadam
  14. Aventpun ada kualiti jugak..

    BalasPadam
  15. haha apa tunggu lagi dear, rembat la cepat2 ilangkan meroyan tu :D

    BalasPadam
  16. Assalammualaikum...mrs.secretary,

    wahhh... nasib xder baby lagi kalau x mselim3 pun ambik satu...heheheh

    mselim3

    BalasPadam

Google+ Followers

Like me on Facebook

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping
|||| Click Banner For Details ||||