CPUV Nuffnang Ke-17 YG MISTERI

15:50



Salam bloggers,
I dok tengok ramai kawan2 yg dok update pasal CPUV MISTERI~ XAXIS #0150 hari nie.. So I pun laju2 la p check kat akaun Nuffie I jugak.. tengok2...jeng...jeng..jeng... Ehhhh ada jugak laaaaa... Tapi memang dah credited pun...Dapat la rezeki I sebanyak RM0.02.. hehehe




Psst~ Mr.Nuff apa kes nie..=D







You Might Also Like

27 comments

  1. haha misterinya.. apa2 pn rejeki jg tu kan Farahh :)

    BalasPadam
  2. samalah dengan Ros.. hihi

    BalasPadam
  3. hehehe 2 sen pun kita kautttttt kan hehehee :D. Biar pelik asal masyukkk selalu :D

    BalasPadam
  4. harhar 0.02 sen. iklan bajet kot kak ^_^

    BalasPadam
  5. Ada plak yg misteri2 ni eh akk..hehe

    BalasPadam
  6. Ada plak yg misteri2 ni eh akk..hehe

    BalasPadam
  7. Akak hanya ada satu je iklan tengah on going iklan Nescafe yang lain semua dah credited.

    BalasPadam
  8. kikikiki..aah sm la kak...
    tetibe masuk terus kredit..cam comel je
    alhamdulillah..rezeki

    BalasPadam
  9. harap2 bkn sbb nuff kena hack ...

    BalasPadam
  10. eyh saya pon sama!..sedih tengok sbb taktau bila cpuv masuk..tup2 dah credited..huhu

    BalasPadam
  11. akak pernah juga dapat.. tiba-tiba dah kredit.. yang tu akak tak kira sebagai CPUV.. singgah isi 3-3 tabung.. shoutbox farah offline..

    BalasPadam
  12. 0.02 sen pun rezeki juga.....hehehe

    BalasPadam
  13. akak lebih 1 sen drpd saya..hehehe

    BalasPadam
  14. whoa, akak farah dapat. syuk takde lak. sikit2 naik la nanti. hehe. klik2

    BalasPadam
  15. eeeiii pelik nya farah.hahaha.tak pelah 2 sen pon.eh iklan rara tinggal 2 je.sedih gila.xtau knp xde iklan dh skrg.hujung tahun kot.hehehe

    BalasPadam
  16. pelik betul kan..mana datangnya pun tak taulah..kalau banyak takpelah jugak..hehehe

    BalasPadam
  17. alhamdulillah..rezeki jgk tu..:)

    BalasPadam
  18. betul2 misteri nusantara ni..huhu

    BalasPadam
  19. tahniah2.. nina pun dpt juga. 1st BE pulak tu. hehe

    BalasPadam
  20. tak putus2 rezeki daripada nuffnang yerkk...

    BalasPadam
  21. ada jugak..murah rezeki ni ;)

    BalasPadam

Google+ Followers

Like me on Facebook

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping
|||| Click Banner For Details ||||