Emir Sakit Mata

08:09


Salam bloggers,
Bangun pagi nie terkejut tengok mata Emir yang merah dan bengkak..Rupanya bertambah teruk sakit mata dia..Badan dia pun rasa panas.. mesti demam sekali la tue..So terpaksa la i ambik cuti hari nie untuk bawak Emir p hospital..Nasib baik la my mom kerja kat Klinik Pakar Mata hospital kerajaan nie..nanti terus bawa Emir jumpa doktor my mom jer la..

Emir berjangkit sakit mata nie kat pak cik sebelah rumah my mom.. Dia datang rumah my mom semata-mata untuk menghisap rokok.. Sepatutnya dia kena la sedar yang sakit mata dia tue boleh menjangkiti orang lain..Seharusnya dia perlu la kuarantin di rumah sahaja sehingga betul2 sembuh..

I bukan saja2 nak melenting tak tentu pasal..tapi disebabkan ketidakprihatinan dia tue telah menyebabkan Emir berjangkit sakit mata dah..tahu jer la kalau sakit mata nie macam mana rasanya.. mesti perit dan sakit kan.. kita yang dewasa pun kadang tue tak tertahan sakitnya apatah lagi budak sekecil Emir yang masih tak tahu apa2 lagi..*tears

Please kawan2 doakan Emir cepat sembuh naa..tak sanggup nak tengok Emir dalam keadaan macam tue.. *tears


















You Might Also Like

30 comments

  1. doakan semoga emir cpat sembuh..
    x pham kadang2 org yg x prihatin dgn keadaan sekeliling

    BalasPadam
  2. kesiannye mate nye kak farah..sakit tuh nk bukak mate..da bwk g klinik?

    BalasPadam
  3. Allah haiii.mst susah nk bukak mata ni.GWS emir.sian awak.pakcik tu tak patut betul lah!

    BalasPadam
  4. Ya Allah ... terkejut kenit tengok mata emir. Bengkak merah segala ni... ya Allah ... kalau org dewasa pun tak tahan, inikan pula budak. Orang sakit mata mana leh kuar umah adoiiii pokcik weh! Emir cepat baik ye.

    BalasPadam
  5. aishhh kesiannya.. mst gatai2 tu Farah.. tengok mata Emir membengkak lagi tu.. auntie doakan Emir cepat baik yer... rajin2 mkn ubat tau :))

    BalasPadam
  6. kesiannya emir...mata dah bengkak...moga emir cepat sembuh..habisla satu rumah nanti jangkit...selalunya macam tu kan...

    BalasPadam
  7. alahai cian ye...jaga kesihatan ye.. emir.. kak ierah doakan yang terbaik untuk emir.

    BalasPadam
  8. Semoga Emir cepat sembuh.

    Macam blepharitis ni, jangkitan biasanya kuman dekat kelopak mata. Elok bagi makan benda yang ada Omega-3, dan kurangkan cahaya lampu yang direct ke mata.

    BalasPadam
  9. get well soon syg. aunty doakan cepat semnuh mata tu ye..

    BalasPadam
  10. semoga cepat sembuh emir....

    BalasPadam
  11. Kesian Emir.. kadang2 orang dewasa nie pun kurang prihatin.. dah tau awak tu sakit berjangkit duduk je la kat rumah dan jangan la pegang2 kat budak2... ermm... tensi jer kan..
    Apa pun semuga Emir cepat sembuh ye..

    BalasPadam
  12. kesiannya dia, get well soon
    anak saya pun baru baik sakit mata
    sabar ye, insya allah dia cepat sembuh =)

    BalasPadam
  13. Kesian kat Emir :(

    Penyakit mata ni mudah berjangkit sebab medium penularannya melalui udara. Tapi yang tak bole blah pasal pakcik tu. Bole pulak dia singgah kat rumah orang semata-mata nak hisap rokok. Macamlah tak boleh hisap rokok kat dalam rumah sendiri.

    BalasPadam
  14. semoga cepat sembuh..

    http://sehat1man.blogspot.com

    BalasPadam
  15. Alahaiii...bengkak dan merah2 mata sian Emir. Cepat sembuh ye sayang.

    BalasPadam
  16. Kesiannya Emir.. Semoga cepat sembuh ye sayang..
    Mieza Suri Shaklee

    BalasPadam
  17. kak ierah doakan emir cepat sembuh ye...

    BalasPadam
  18. ala siannya..get well so emir...

    BalasPadam
  19. Ya Allah, kesiannya.. moga cepat sembuh,..

    BalasPadam
  20. kasihannya emir.. kena baca jumpa doc cepat-cepat.. semoga mata emir cepat sembuh..

    BalasPadam
  21. Kesiannya....sakit mata jenis ni memang x selesa terutama bangun dari tidur pagi2 tu...kena tuam2 dengan air suam supaya x melekat...
    Moga emir cepat sembuh.....

    BalasPadam
  22. Kesiannya....sakit mata jenis ni memang x selesa terutama bangun dari tidur pagi2 tu...kena tuam2 dengan air suam supaya x melekat...
    Moga emir cepat sembuh.....

    BalasPadam
  23. alahai..kesian emir. tak pasal2 je. get well soon ya.

    BalasPadam
  24. kesian emir.. kita yg dewasa ni kalo sakit mata pun x tahan, apa lagi budak2.. moga cpt sembuh..

    BalasPadam
  25. alahai ciannya anak buah cik nor nie..muga cepat sembuh yer..aamiin

    BalasPadam
  26. Kesiannya emir..tengok mata dia pon merah-merah..msti dia rasa tak selesa kan..apelah pakcik tu..tak patut betul..semoga Emir cepat sembuh ye..

    BalasPadam
  27. alahaiii....kesiannya dia...

    BalasPadam
  28. hadoi, kesiannyer... org dewasa klu kena sakit mata ni dh hazab, apetah lg budak2 cm emir... dh sembuh ke blm skrg nih ? get well soon dear...

    BalasPadam

Google+ Followers

Like me on Facebook

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping
|||| Click Banner For Details ||||