Miss Sama Kamooo!

19:17


"Emir... Mama dah start rindu kt Emir nie..malam nie tak tahu la boleh tido ke tak.. nasib baik la sakit mata Emir dah beransur sembuh...senang sikit hati Mama tinggalkan Emir kat Ibu Diana malam nie.. kalau la Mama boleh elak berjauhan dengan Emir...pasti Mama akan  buat tapi apa kan daya demi tugas mama terpaksa..huhuhu...Emir tunggu mama balik na sayang.. Lepas tue Emir...Papa... Mama... kita p jenjalan makan angin kat Pulau Langkawi okey sayang...muaahhhhh"

P/s - Buat kesayangan semua yg singgah sini sorry sangat2 tak dapat nk balas kunjungan hampa semua lagi buat masa nie...jangan majuk pulak tau...Insyaallah I pasti akan singgah & lepaking kt blog hampa nanti... so tnggu I knock..knock pintu rumah hampa na...okey lalinggggg...*kiss...=D









You Might Also Like

20 comments

  1. wahhh wahh..comell nyerr dia posing :)

    BalasPadam
  2. Farah... nak pi mana tu ceq??
    hi Emir comellllll jgn rindu2 kat mama na.. nanti mama balik cium2 awak lepaskan rindu :)

    BalasPadam
  3. Takpe je kak..dah x bz nnti mai la jenguk2 kami..hehe

    BalasPadam
  4. seksa nya berjauhan dgn anak ye kak. walaupon saya tak da anak lg tp dpt rasa la perasaan itu mcm na . ^_^

    BalasPadam
  5. sabarlah farah.. mesti emir pun rindukan mamanya juga..
    pintu blog akak sentiasa terbuka untuk farah datang..

    BalasPadam
  6. Hai, sy datang ziarah ke sini membaca entry. Salam kenal :)

    jbtw jom singgah ke blog sy. Ada hadiah menarik utk pengomen tertinggi setiap bulan :)

    BalasPadam
  7. Outstation ke mana tu Farah?

    BalasPadam
  8. outstation lagi...bestnya....

    BalasPadam
  9. comelnye.. best la lps ni pegi langkawi... ;)

    BalasPadam
  10. wah syoknye emir bakal jenjln kat langkawi
    gigi emir kiut..nampak kat bhgn bwh tu

    BalasPadam
  11. Nite..Mrs Secretary..Happy weekend Ya!!!

    BalasPadam
  12. singgah ahad.. kalau pi langkawi mesti bawa balik coklat byk2. hehe
    suka tgk gigi rabbir emir. cute :)

    BalasPadam
  13. Betulla kadang2 macam x cukup masa 24 jam. Time management sy pun x bagus..

    BalasPadam
  14. setakat ni zura dh tk kluar otstesen dh... tu pun rasa cm tk cukup masa bersama ngn anak..ni la dilema wanita berkerjaya kan...

    BalasPadam
  15. alalla kesayangan mama yeee..

    BalasPadam
  16. comelnya emir ngan ggi 2btng tu.. :)

    BalasPadam

Google+ Followers

Like me on Facebook

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping
|||| Click Banner For Details ||||