Salam Jumaat

11:20


Salam Jumaat bloggers,
Sedikit kata-kata motivasi dari Ustaz Mohd Kazim Elias khas buat sahabat-sahabat semua yang masih menantikan kehadiran cahaya mata...Jangan cepat putus asa dan sentiasa lah berdoa memohon kepada Allah S.W.T..Insyaallah Allah pasti telah aturkan yang terbaik buat kita semua.. =D






You Might Also Like

15 comments

  1. Adik akak 12 tahun dah menunggu rezeki zuriat sendiri...

    BalasPadam
  2. insyallah sis..thank's atas perkongsian.

    BalasPadam
  3. berusaha dan terus berdoa kpd Allah...

    BalasPadam
  4. God Willing... apa2 pun kita harus redha dengan ketentuan Allah..
    Salam Jumaat Farah =)

    BalasPadam
  5. Subhanallah.. sebak baca kata2 tu.. betapa Rasulullah sgt kasihkan umatnya.. betapa Allah jua sgt sygkan hambaNya.. thanks utk perkongsian ni dear..salam jumaat..

    BalasPadam
  6. itu semua rezeki dr allah. sy pun menanti yg kedua,tapi belum rezeki lagi. sabar menanti.

    BalasPadam
  7. zura pun dapat naka lmbt gk..dkt dua thn br dpt... dh dpt sorg, kluar pulak sorg lg thn depan tuh.. hahaahah

    BalasPadam
  8. betul tu farah.. semuanya rezeki dan ketentuan Allah.. jangan putus asa berusaha dan berdoa..

    BalasPadam
  9. Motivasi yang bagus...Janganlah bersedih bagi yang belum rezeki, kadang-kadang tak dapat yang itu, tuhan bagi yang ini

    BalasPadam
  10. anak tuh rezeki.jadi klu xdiberi lg bykkan bersabar,mungkin diri kite masih xsempurna.jadi perbetulkan diri dahulu.insya allah bile da rezeki..dia akan bg jugak ;)

    BalasPadam

Google+ Followers

Like me on Facebook

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping
|||| Click Banner For Details ||||