CPUV Nuffnang TWINS 26 & 27 & CPUV Nuffnang MISTERI 21, 22, 23, 24, 25 &

08:30


Salam bloggers,
Hujung2 bulan nie baru la nak muncul CPUV terbaru..I dok ingat tak dak rezeki dah nak dapat CPUV bulan nie..tapi Alhamdulillah ada jugak...sekali masuk CPUV Twins pulak tue..Thanks yer Nuffnang...=D



Kempen CPUV Twins nie datangnya dari INTI

Untuk info selanjutnya klik SINI



Selain CPUV terbaru yang i dapat tue...ada 5 CPUV misteri yang singgah tapi statusnya terus Credited...Misteri betul la kan.. Apapun i tetap mengiranya sebagai CPUV yang i terima sebab walaupun amountnya ciput tetapi ia tetap rezeki untuk i.. =D






You Might Also Like

16 comments

  1. alhamdulillah...rezeki kan akak:)

    BalasPadam
  2. hihih, apapun rezeki tu... hihi

    BalasPadam
  3. syukur alhamdulillah dear farah :)
    PG pun sama, tiba2 ada seketul dua ketul cpuv baru. misteri sungguh :)
    PG isi tabung seketul kat sini ya :)

    BalasPadam
  4. wah beznye..dpt twins..alhamdulillah
    moga lepas ni dpt byk n byk lg kan kak...
    isi tabung nuffnang sini-inti

    BalasPadam
  5. perghh! kayo den kayo den! hahaha Congrates dear, banyak iklan tuuuuu :D. Kenit singgah klik INTI for you :D

    BalasPadam
  6. Rezeki ni walaupun ciput kan.....:D

    BalasPadam
  7. xaxis masuk dua jer . klu tetiba bertambah , ok gak .

    BalasPadam
  8. alhamdulillah.. tahniah farah.. :D

    BalasPadam
  9. itu namanay rezeki tersembunyi secara misteri Farah.. hahaha

    BalasPadam
  10. Samalah..kita pon ada CPUV kembar gituu..ALhamdulillah..rezeki kan..

    BalasPadam
  11. alhamdulillah rezeki emir la ni.. mana tau anak nanti dpt kembar gak mcm cpuv ni.. hihihi.. aamiin.. :)

    BalasPadam
  12. tahniah farah...penuh la tabung farah nnt...

    BalasPadam
  13. Alhamdulillah, rezeki.. Mieza pun dapat cpuv misteri tu.. 3 ketul.. Semua dah credit.. 1 sen pun 1 senlah.. Rejeki tu rejeki.. Ihiks! ^_~
    http://miezashaklee.blogspot.com

    BalasPadam
  14. tahniah kak.. =)
    yang misteri tu,sy pun dapat jgk..mmng misteri..hehehe

    BalasPadam

Google+ Followers

Like me on Facebook

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping
|||| Click Banner For Details ||||