Berita Kematian Paul Walker 'The Fast & The Furious'

18:56




Salam bloggers,
Berita kematian pelakon Paul Walker yang memegang watak sebagai Brian O Conner dalam filem Fast & Furious akibat kemalangan jalanraya pada 30.11.2013 sememangnya amat mengejutkan i.. Dikatakan kereta Porsche yang dipandu rakannya telah merempuh tiang lampu lalu terbakar dan mereka berdua maut di tempat kejadian..huhuhu sentap sekejap i dibuatnya..bukan apa i memang tersangat meminati beliau terutamanya lakonan beliau dalam filem bersiri Fast & Furious.. Ermmm sedih sangat sebab mungkinkah filem Fast & Furious 7 adalah filem terakhir lakonon beliau dan lepas tue tiada lagi wajah kacak Paul Walker yang dapat ditatap...Uwaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! :(






You Might Also Like

11 comments

  1. Terkejot gak baca berita td....cam tak pcy jew

    BalasPadam
  2. nasib baik saya tak minat dia dan tak ekot ceta F&F klo tak mesti dah menangeh sampai bah geehhehe

    BalasPadam
  3. Dah tak ada sambungan lagi lah F&F tu kalau ada pon hero lainlah kot mesti perasaan pon lain je bila tengok.

    BalasPadam
  4. ada dgr berita ni kat fb semlm.. mmmg terkejut la jugak..

    BalasPadam
  5. baru tau paul mati sebab ape.. tadi da kecoh dekat group wasap fifi..

    BalasPadam
  6. ADAKAH IA BNAR..HUHU
    SINGGAH MENABUNG..:)

    BalasPadam
  7. Dah tertulis dia mati kemalangan kan... dan diusia muda lak tue..

    BalasPadam
  8. sekadar dgr je berita tu.. sebab sy tak tgk pun cite tu..

    BalasPadam
  9. dgr khabar F&F 7 xhabis shooting lg dan diberhentikan kejap. Mesti pengarah susah nk cari pengganti paul. lepas ni dh xbest tgk F&F

    BalasPadam

Google+ Followers

Like me on Facebook

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping
|||| Click Banner For Details ||||