Doa Kanak-Kanak Lambat Bercakap

10:15



Salam Jumaat,
'Doa Kanak-Kanak Lambat Bercakap'
Farah nak cuba kat Emir yang ada ketoi emas dalam mulut tue sat!!
^__^



You Might Also Like

30 comments

  1. great piece of sharing farah.... salam jumaat...

    BalasPadam
  2. hehe..ada ketoi emas ye..si lisa plak potpetpotpet tapi bahasa german..acaner tuh..hiii..
    Insha Allah emir cepat cakap nanti :)

    BalasPadam
  3. insyallah boleh dicuba kan sis

    BalasPadam
  4. satu perkongsian yg sangat bagus :)

    BalasPadam
  5. hehehe rasa bukan seketui kot.. nnt cuba check kot2 ada berketui2 ka... dpt lah buat rantai emas hehehehe
    InshaAllah Farah.. usaha tangga kejayaan hehe

    BalasPadam
  6. boleh amalkan kat anak akk no 3 yg lambat cakap...thanks share

    BalasPadam
  7. ada ye doa gini, tak tahu langsung

    BalasPadam
  8. Farah sambey2 tu rajin2 layan dia cakap na...

    BalasPadam
  9. thanks for sharing...nak cuba pada Amir juga ni...malu sangat nak menyebut...hehe

    BalasPadam
  10. tima kasey banyak farah...nnt nk try buatkan kt anak kedua zura nih, dia pelat bebenor ler...si abang dia ok jerk...

    BalasPadam
  11. wahhh..ada bape ketoi emas dlm mulot emir tuh...bak seketoi kat auntie..hahaha..

    BalasPadam
  12. singgah blog die... follow die jugak.. harap selalu dapat datang sini...

    BalasPadam
  13. aah ade jenis budak lambat cakap. comel je tgk diorg cakap dlm pelat diorg sendiri

    BalasPadam
  14. Tq sharing kak.Kalau pearlisha lambat bercakap leh la ikut cm ni.:)

    BalasPadam
  15. sebab itulah islam is everything. hehe

    BalasPadam
  16. Lama tak singgah di sini. Alhamdulillah, terima kasih atas perkongsian ini.

    BalasPadam
  17. Assalamualaikum kak farah. bagus perkongsian ni. sheila copy doa tu masuk pc. terima kasih ye ~~~

    BalasPadam
  18. bagus info ni..boleh cuba kat anak sy juga. nak masuk 2tahun tp mcm ade emas dlm mulut..lambat nak bercakap

    BalasPadam
  19. bgs petua ni.. in shaa Allah mudah-mudahan....

    BalasPadam
  20. TQ farah... idah pun nak try gak la.. kat si bongsu tu... :D

    BalasPadam
  21. terima kasih di atas perkongsian ini farah.. mungkin berguna kepada akak pada satu hari nanti..

    BalasPadam
  22. Yang penting usaha kan Farah..Aqil dulu pun dekat 4 tahun baru dapat cakap bebetul..memang lambat gilaaaa bercakap..Alhamdulillah sekarang dah jadi budak normal dah..heehe

    BalasPadam
  23. semoga emir pandai cakap nanti.. hehe

    BalasPadam
  24. Salam..bagus doa ni

    InsyaAllah dah becakap nnt jenuh nak melayan hehe

    Jemput ke blog adaa ye utk info kesihatan dan kecantikan

    Www.adaa-inspiration.com

    BalasPadam
  25. Tima kasih untuk info ni. Kebetulan anak Diana pun jenis lambat ckp....skrg umur die 2 tahun 10 bulan....

    BalasPadam
  26. Kebaikan Makanan Sunnah Ketika Mengandung dan Bersalin

    ~ assalamualaikum... sebagai manusia kita kena berusaha dan bertawakal...

    Sabda Rasulullah s.a.w.bermaksud, “Berilah makan buah kurma kepada isteri-isteri kamu yang hamil, kerana sekiranya wanita hamil itu memakan buah kurma, nescaya anak yang bakal dilahirkan itu menjadi anak yang penyabar, bersopan santun serta cerdas pemikirannya.”Kebaikan Kurma Ketika Mengandung dan BersalinAdalah amat baik sekali jika puan mengamalkan memakan buah kurma semasa mengandung kerana ini akan memudahkan bersalin nanti. Semasa bayi dilahirkan, buah kurma juga dicalitkan sedikit di lelangit bayi. Ingat tak kisah dimana Maryam hanya memakan buah kurma semasa melahirkan nabi Isa a.s. Buah kurma tidak mengandungi gula yang merbahayakan malah ia merupakan makanan Rasullullah s.a.w. Janganlah risau kerana takut diserang kencing manis, apa yang harus dibuat, hanyalah menjauhkan makanan manis2 yang lain. Buah kurma tidak merbahayakan kesihatan kerana ianya mengandungi banyak khasiat. bukan hanya kurma,banyak lagi makanan sunnah kegemaran nabi yg kita boleh amalkan.. Sharing is caring

    BalasPadam

Google+ Followers

Like me on Facebook

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping
|||| Click Banner For Details ||||