Kalau Laaaaa Dekat.........

08:36


Setiap minggu nak singgah kat sini...
Alangkah bahagianya rasa kalau dapat hias rumah cantik-cantik macam kat IKEA nie..

Dok berjam-jam kat sini pun tak pa..Rasa best jer...terus terpikir kenapa la lambat lagi IKEA nak siap kat Penang nie.. dengarnya lagi 10 tahun kot!!! sobssss... 


Kitchen kabinet kat rumah farah pun warna merah jugak.. tapi more to merah cabai..Ada lampu gantung-gantung macam ni jugak.. nanti la farah share dengan hampa okey.. 


Sempat la shopping sikit-sikit hari tue.. Yang paling best bila dapat berjumpa dengan blogger DD.. Thanks tau DD layan kami dengan baik hari tue.. sayang DD ketat-ketat!...(^__^)



You Might Also Like

31 comments

  1. Assalamualaikum kak, selamat pagi. bestnya.. kalau dapat hias rumah cam ikea punya. heheee. sheila singgah dan menabung sekali ~~~

    BalasPadam
  2. memang cantik perhiasan rumah di IKEA, tapi kenit tak pernah masuk situ, sekadar tengok di katalog je la huhu.

    BalasPadam
  3. cantik2 brg ikea..kat cne sabah pun tak ada lagi la sis..menabung cne colgate & laneigi

    BalasPadam
  4. sonot leee dpt jumpa mami lisa yeee...cemuih dahh p ikea...hik!hik!

    BalasPadam
  5. Kan farah. Kalau dekat mau hari2 poket kering...hehehe...Dah lama tak ke IKEA.

    BalasPadam
  6. 10years lg? Lama lg cek oiii hehee
    Tak apa lah farah.. Penang kl x lah jauh pn.. Mai tiap2 bulan pun boleh hehe

    BalasPadam
  7. akk yang dekat pun jarang pergi...sobs...sobss

    BalasPadam
  8. hihih, mama selalu ke kl balik kampung tu pun tak menyinggah.. teringin jugak nak pergi..

    BalasPadam
  9. bila la nak bukak kat jb nie...

    BalasPadam
  10. sakan shopping yer..:)

    BalasPadam
  11. rambang mata tengok barang-barang kat ikea.. semuanya cantik-cantik.. wah.. best dapat shopping.. :D

    BalasPadam
  12. boleh menangis tengok sofa hijau tu.. alise ni peminat hijau tau.. :)

    BalasPadam
  13. bestkan singgah ikea..:)

    BalasPadam
  14. dah x tau macam mana nak g ikea.
    jenis x kenal jalan.

    BalasPadam
  15. barang kt ikea mmg cntik2.. emir tak de ke kak...

    BalasPadam
  16. Seronok kan boleh hias2 rumah ikut tekak sendiri...ahahaaa...

    Lain kali turun KL roger2 lah ahkakkkk ni...

    BalasPadam
  17. Akk pun jarang pegi ikea ni. Pernah pg sekali je kot.

    BalasPadam
  18. pegi ikea memang best..tambah2 klu dapat mkn meatball tu..perghhh..meleleh ailiio klu teringat..

    BalasPadam
  19. hehehe...seronok ek...sally belum ada rumah sendiri...so setiap kali g sana tak rasa nak beli perabot

    BalasPadam
  20. Design kat ikea nie memang menarik... cara susun atur dia pun idah suka... tapi bila beli tak beli brg ikea pun... ambik idea jerr... hehehe...

    BalasPadam
  21. kalau syuk kayoooo~ haha

    BalasPadam
  22. ikea mmg buat org rambang mata . blh kempes poket dibuatnya !

    BalasPadam
  23. Mieza pun kalau gi IKEA selalu duk berangan wat macam umah sendiri.. Satu hari nnti nak gak decorate umah macam kat dalam IKEA tu.. Cantik ngat.. Hehe..

    BalasPadam
  24. sy teringin nak ke IKEA..tp ikea mana la pun nak di terjah..hehehe

    BalasPadam
  25. Best kan pegi IKEA..kalau boleh memang nak pergi tiap-tiap minggu..pegi berangan..kikiki

    BalasPadam
  26. tak pernah lagi sampai kat ikea huhuhu.. bila lah nak sampai

    BalasPadam
  27. warna merah memang sesuai digunakan kt dapur sbb blh menaikkan selera makan kan...zura kalu gi Ikea, blh lepak sana seharian..jalan2 cuci mata tgk perabot best2...

    BalasPadam
  28. Wahh shiok kan.Dr jauh tu kak farah dtg.Tasha br g last week.mcm2 rasa nk beli

    BalasPadam

Google+ Followers

Like me on Facebook

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping
|||| Click Banner For Details ||||