BAYARAN DIVIDEN SAHAM BANK RAKYAT BAGI TAHUN KEWANGAN BERAKHIR 31 DISEMBER 2013

09:01





Salam My Precious Readers, 
Semalam YB Dato' Sri Hasan Malek, Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan mengumumkan Pembayaran Dividen Tunai Bank Rakyat adalah sebanyak 15% bagi tahun kewangan berakhir 31 Disember 2013. 

psst:-pagi nie check akaun duit tue dah masuk pun...Yeayyyyy!!!! Saya mesti pilih!!!!  (^__^)







You Might Also Like

45 comments

  1. wah.. untung ada akaun bank rakyat.. akak takde akaun dengan bank rakyat.. tinggi tu 15%..

    BalasPadam
  2. lya baru nak buka akaun bank rakyat ehehe..menabung cne

    BalasPadam
  3. yeayy! tumpang hepi walaupun tak tahu apa... hihihi...

    BalasPadam
  4. wah boleh la belanja :)

    BalasPadam
  5. dah boleh belanja I teh tarik nnt yer Farah.. ;P

    BalasPadam
  6. nak sruh en.husband check la..boleh buat beli hadiah sya nanti..bha..haha

    BalasPadam
  7. Assalamualaikum kak farah. alhamdullilah. murah rezeki. hehehe sheila singgah sambil klik tabung sini ~~~

    BalasPadam
  8. Tanpa NamaMac 14, 2014

    Dividiven tu masuk terus ke bkn tungu surat mcm dulu2 baru boleh amik

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak perlu tnggu surat.. depa terus credit masuk akaun..try la p check.. =D

      Padam
  9. alhamdulillah , rezeki . saya x de akaun bank rakyat .

    BalasPadam
  10. Wah..bestnya ada bukak akaun kat Bank rakyat..rezeki tu Farah..boleh datang KL n shopping kat IKEA lagi..heheee

    BalasPadam
  11. ye ke? alamak kenit mesti check ni. Thanks for the info dear :)

    BalasPadam
  12. Laa tak tahu pun ada dividen bank rakyat hari ni. haha rezeki yayy

    BalasPadam
  13. dah boleh mula menabung kat sana :D

    BalasPadam
  14. sis farah. pembayaran dividen base on simpanan dalam tu ke atau macam mana kalau ada buat pinjaman peribadi? dapat dividen tu tak?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa NamaOgos 12, 2014

      dapat,,,,ada ac br wadiah tak.

      Padam
  15. hehe. sis farah!, saya da cek :)
    ada masuk la. terima kasih ya sis farah. kalau tak, saya tak tahu pun :D

    BalasPadam
  16. waaa byk tu 15%... blh la tmbh dlm tabung utk gi olidey kn

    BalasPadam
  17. Tanpa NamaMac 19, 2014

    kalau kita ada buat pinjaman peribadi bnk rakyat,ada dividen jugak ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pinjaman peribadi tak dapat dividen..dividen nie dibayar kalau kita ada saham dengan bank rakyat.. u ada beli saham dengan bank rakyat tak sblm nie??

      Padam
  18. wow... best nye kak. :) 15% banyak tu

    BalasPadam
  19. Tanpa NamaApril 28, 2014

    Dl penah wat loan n bnk rkyat mskkn nm dlm saham..tp pastu sy wat ovelapping..nk tny shm yg1st loan tu idup lg ke dak?ada sp2 taw x?.

    BalasPadam
  20. Tanpa NamaOgos 12, 2014

    Yap,sapa yang masuk saham BR memang untung la.tapi leni takleh masuk dah,,,gov blok,kut terjadi pengalian wang ASB ke sana la.

    BalasPadam
  21. baru nk p buka akaun br :)

    follow me back sis hehe
    http://nailahcollection11.blogspot.com/

    BalasPadam
  22. Akaun simpanan bank dimasuk ke deviden tersebut?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yes.. akan terus masuk dalam akaun simpanan kita... =D

      Padam
  23. Selain.dividen asb dividen bank rakyatle byk tlg membayar kos ank d ipts. Alhamdulillah. Yg bestnya lulus mohon sebyk rm11k masa d war warkn dulu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. sesiapa yang dapat simpan saham dengan br ni memang untung la, apa lagi kalau simpan banyak

      Padam
    2. Saham Br...mengkagumkan!

      Padam
    3. Saya bertahun sudah nak tambah tak boleh-boleh.Macam mana ek you dapat cepat! Hai, dah 8 tahun kut takleh lagi...

      Padam
  24. Tanpa NamaMac 18, 2015

    Salam..dividen tahun 2014 dah kluar ke

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wsalam...belum.. dok tunggu jugak nie.. ;)

      Padam
  25. Tanpa NamaMac 19, 2015

    Dulu pertengahan bulan Februari dah keluar.
    Kenapa lambat?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setahu Farah 2 thn berturut2 mmg dividen saham masuk bln Mac..maybe thn nie lambat sikit.. masih menunggu info dari sedara kt br

      Padam
    2. Ya la, lambat benar tahun ni..maybe tunggu lampu hijau daripada Bank Negara.

      Padam
    3. Dengar info dari sedara yg kerja di BR katanya dividen saham akan masuk bln April nie.. =D

      Padam
  26. Dividen bank rakyat tahun nie dah declared.. check out my new entry ya..=D

    BalasPadam
  27. Saya nak buat penambahan tlg info

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam dear... So far kena tunggu mereka buka dulu.. Tp setakat nie mmg tak dgr boleh buat penambahan unit saham tue..nnti i try tanya my aunty k.. Apa2 saya info semula..tq

      Padam
  28. Tlg info saya nk buat penambahan

    BalasPadam
  29. Tanpa NamaApril 13, 2017

    BILA DIVIDEN 2017 NAK DI BAYAR, RASA-RASA BANK RAKYAT NI DAH ADA MASALAH

    BalasPadam

Google+ Followers

Like me on Facebook

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping
|||| Click Banner For Details ||||