Yeayyy Aku Menang!!!!!

10:10


Salam Bloggers,
2 minggu lepas telah berlangsungnya pertandingan bowling anjuran kelab jabatan farah..masing2 kemain bersemangat untuk berentap semata2 nak merebut piala bowling yang cute giler nie hahhh.. Selain piala yang comel giler tue ada juga hadiah berupa wang tunai yang cukup lumayan menanti para pemenangnya iaitu:-

Berkumpulan 4 orang :  
Johan ~ RM400.00
Naib Johan ~ RM300.00
Tempat ke-3 ~ RM200.00

Individu 
Johan ~ RM150.00
Naib Johan ~ RM100.00
Tempat ke-3 ~ RM75.00
Tempat ke-4 ~ RM50.00
Tempat ke-5 ~ RM30.00 


Nampak tak i kat situ.. kemain bersemangat berbincang tentang strategi untuk menewaskan pihak lawan..kih.kih..kih 

Yeayy Kumpulan Ketipong Payung yang sudah bersiap sedia untuk beraksi dan tidak gentar dengan pihak lawan!!! Chaiyok!!!

Dipendekkan cerita sebab tak dak gambar masa dok baling bola kita terus kepada keputusan pemenangnya.. Syukur Alhamdulillah rezeki berpihak kepada Kumpulan Ketipong Payung a.k.a kumpulah Farah la tue..hehehe Kami menjadi JUARA bagi kategori kumpulan!!!!

Tersenyum lebar sebab berjaya membawa pulang wang tunai dan piala yang comel tue.. 


Bagi kategori Individu pula farah berjaya mendapat tempat ke-5.. Ermm rasanya faktor yang menyumbang kepada tempat ke-5 nie adalah disebabkan farah dah letih nak baling bola kot...hehehe *taknakmengakukalahtue

Tamat sudah...Masing-masing bergambar dengan hadiah yang dimenangi..So rasa2 macamne ada yang 'berannn' nak ajak  farah berentap tak?? Meh..Meh..Meh... hehehe ^__^








You Might Also Like

21 comments

  1. masyukkkkk! tahniah dear :)

    BalasPadam
  2. tahniah..tahniah..kite tak pandai sangat nk ber bowling ni..

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum kak farah. wahh bestnya. lama tak main bowling... hehe singgah menabung ford sini~~~

    BalasPadam
  4. ohh kaki bowling rupanya..tahniah menang juga ekk dpt piala tu.

    BalasPadam
  5. tahniah... sy tak pandai men boling... tak berapa nak minat...hhee

    BalasPadam
  6. yeyyyy tahniah my dear farahhh hebatttttttttt la u men boling hehhehe...mmg seronok lah join aktiviti cm ni...yeyyyyy happy Umi QI tau :)

    BalasPadam
  7. Ooo teror main bowling ruper nyer farah nie... hehehe.. idah?? ermm... kelongkang la jawab nyerr.. hehehe... kalau badminton tu boleh laa... :D

    BalasPadam
  8. Kalau ada menang duit tu harus main betul2 Farah!

    BalasPadam
  9. wah.. tahniah farah.. best tengok farah pegang duit tunai tu.. :D

    BalasPadam
  10. wowo kak farah tahniahhhh :)

    BalasPadam
  11. wow!!! tahniah farah..wah hebat ea main bowling

    BalasPadam
  12. Jom2...bleh buat tournament antara blogger ni....

    BalasPadam
  13. wah terernye kak farah baling bola tu. yumida asyik jatuh lam longkang je. x reti nak hayun bola tu. tahniah. mmg memberikan kenangan manis kan

    BalasPadam
  14. chayokkk!!! hebatnya farah..
    lepas ni boleh lah kita lawan main bowling yer..
    nanti mai KL roger cek.. hehehehe

    BalasPadam
  15. wah tahniah farah
    saya tak pandai main bowling...hehe

    BalasPadam
  16. Seronoknyaa dapat hadiah..mesti farah terer main bowling ni ..kalau aida confirm tak menang..aida lembik ..hehee

    BalasPadam
  17. zura main boling main baling je bola mcm nk pecah lane..pastu masuk longkang.. hahahaah.. tahniah fah & team !!

    BalasPadam
  18. alhamdulillah. bestnya kak.. rezeki sungguh.. =)

    BalasPadam

Google+ Followers

Like me on Facebook

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping
|||| Click Banner For Details ||||