Selfie

15:12

Salam bloggers,
Selfie dengan kawan2 dan adik2 uitm masa bertugas di program anjuran jabatan farah semalam.. Sambil bekerja sambil kami ber-selfie...boleh tak macam tue... baru la tak stress kan sebab hari cuti pun kena kerja..huhuhu

Best kot selfie dengan monopod nie.. kat mana2 pun boleh.. dah banyak dah gambar2 selfie yg farah snap.. nak share kat sini satgi hampa muntah hijau pulak tengok.. so cukup la farah share sekeping sahaja yer...

Lagipun nak story panjang2 tak boleh sekarang nie sebab farah tengah berkursus...nanti fasi marah pulak...hehehe.. Insyaallah balik satgi farah bw kat blog hampa semua na...Happy Monday kesayangan semua..Bye! =D


posted from Bloggeroid


 

You Might Also Like

34 comments

  1. Assalamualaikum kak Farah. ehhee takpe sheila tak muntah hijau tengok orang selfie. heehehe selamat berkursus kak ~~~

    BalasPadam
    Balasan
    1. singgah menabung ribena sini~~~ akak nampak cute bertudung!

      Padam
  2. mood selfie mmg best..dah xkisah org pandang2 huhuhu

    BalasPadam
  3. Bestlah org ada monopod. Kita ni kena tukar HP baru blh bermonopod ☺

    BalasPadam
  4. Kakak sampai la ni tak ada lagi monopod itu Farah.

    BalasPadam
  5. seronok Selfie...lagi seronok bila kawan2 ada kan...

    BalasPadam
  6. selfie gune monopod npk real kan.. tak mcm gambar ambil sendiri...

    BalasPadam
  7. warna oren sesuai sgt dgn kak farah :) eh oren ka koko tu .. hikhik.. apa yg nampak main sebut ja... best selfie ramai2 ni kan

    BalasPadam
  8. bukan farah sorg, zura pun slalu gk selfie sorg2 time keje....wahahaahahah

    BalasPadam
  9. Selamat berkursus sis.. :)

    BalasPadam
  10. Hebat2...ehehehee... Pasai apa hebat sebab tak nampak pulak batang monopod tu.

    BalasPadam
  11. hehe comei ja uolls selfie
    Farah comei lah pakai tudung ·;-)

    BalasPadam
  12. wah berselfie. dah de monopod senang nak berselfie

    BalasPadam
  13. Cantiknya collage gambar tu. Guna apps apa.

    BalasPadam
  14. saya pun selalu juga berselfie
    tapi tak penah lagi guna monopod tu

    BalasPadam
  15. alolololo...shomelnya..akak tak pandai selfie...kalau selfie..abis....rosak henpone..hahahaha

    BalasPadam
  16. selamat berkursus farah ;))))

    BalasPadam
  17. Comei-coemi semuanya ..suka tengok..boleh lawan selfie PM kita dgn Barrack Obama..hehee

    BalasPadam
  18. tak kisah lah selfie sis, penting tak ganggu org lain sudah. hahhaha...cumel2..

    BalasPadam
  19. Sesekali berselfie..seronok jugak..

    BalasPadam
  20. dia dah ada monopod lah ... jeles sih

    BalasPadam
  21. amboii kuat selfie nih.. comey2 belako...

    BalasPadam

Google+ Followers

Like me on Facebook

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping
|||| Click Banner For Details ||||