Wordless Wednesday #47 ~ Jemputan Ke Majlis Kesyukuran

15:47


Salam...
Farah jemput yerrr.. 
Lokasi rumah ~ Sungai Petani, Kedah
mai tauuuuuu.. >__<

#Majlis kesyukuran#House Warming
#Birthday Emir#SambutRamadhan1435


 

You Might Also Like

32 comments

  1. tulis la area mane je..hehehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehe...yer la kan.. jap ek nak edit.. ;)

      Padam
  2. jauhla farah nak g ..huhu

    BalasPadam
  3. wah....jemputan dari jauh nie...moga berjalan dengan lancar dan tahniah ye farah,..

    BalasPadam
  4. hantar wakil boleh tak? ;-)

    BalasPadam
  5. kalau dekat anum datang
    hehe
    terima kasih

    BalasPadam
  6. kalau dekat..boleh dah pegi umah Farah..:)

    BalasPadam
  7. kalau la lya dekat lya la org pertama yg dtg haha..blh kan mcm gitu sis :D

    BalasPadam
  8. ehh org kedah rupanya..hehe

    BalasPadam
  9. wah jauhnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nak p hehe

    BalasPadam
  10. Majlis sambut Ramadhan jugak ye Farah.

    BalasPadam
  11. Semoga semuanya berjalan lancar ye kak.

    BalasPadam
  12. semoga dipermudahkan urusan oleh Allah.

    BalasPadam
  13. Jauhnya. Kalau dekat boleh pegi

    BalasPadam
  14. Wah jauhnya Farah..Nun di Sg Petani ya...Nway tahniah on your house warming & happy birthday to Emir...

    BalasPadam
  15. Alamak aiii.. Jauhnya Farah.... Dekat mama rojer dah.. Hihi

    BalasPadam
  16. Alamak, jauhnya PG nak mai. Apa pun, semoga segalanya berjalan dengan lancar ;)

    Sis farah, jok jemput follow blog PG yang baru ya. Tq
    www.mrsyatie.blogspot.com

    BalasPadam
  17. jauhnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...lau kt kl,confrm datang

    BalasPadam
  18. sg. petani kt mn tu..hehe dekat dah..nt kn tgk schedule dlu..takut 28hb ada hal..hehe:D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mimie.. area Bandar Seri Astana (Park Home).. ;)

      Padam
  19. wah hari saya balik kg tu :) tapi xsempat nak berjalan sampai ke sp sebab ada urusan lain . maklum la esok nya puasa ..

    BalasPadam
  20. Alaaaa...jauhlah dear.

    BalasPadam
  21. Kalau aida ada kat kedah memang nak p dah ni..mesti meriah..nanti update naa gambaq semua..raya nanti kalau berkesempatan, boleh p raya rumah Farah..hehee..ada sedara hubby kat SP, taman ape heights tah..rumah dia sebelah je Aman Jaya Mall tu..huhuhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ambangan height ka? Tak jauh la.. nnti raya mai la.. boleh jumpa..;)

      Padam
  22. jauhhhhh. kalau dekat mmg I akan dtg.. apa2 pn semoga majlis berjalan lancar nanti na :D

    BalasPadam
  23. alahaiiii..jauh bangattt..pape pun semoga majlis berjalan dgn lancar..

    BalasPadam
  24. cam taknak ajakkkk jerr... alamat nyer mana... hehehe... macam nak pegi pun kan... jauh laaa... :P

    BalasPadam
    Balasan
    1. Acik idah...farah ikhlas jemput nie.. cuma tak nak la publish alamat tue open sgt.. kalau btl2 nak datang meh pm nak bg alamat..hehehe

      Padam
  25. terima kasih atas jemputan Kak Farah.. jauuuhhhhh... hihi

    BalasPadam
  26. Srmoga majlis berjln lancar..jauhnya akak nak pi..

    BalasPadam
  27. Kalau laaa dkat. Blh la pegi.. Hihi

    BalasPadam

Google+ Followers

Like me on Facebook

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping
|||| Click Banner For Details ||||