Wordless Wednesday #48 ~ Makan Durian Di Dusun Balik Pulau, Penang

16:16


Bawa family pekena durian kat Dusun Balik Pulau..Macam2 jenis durian yang kami cuba...antara durian yang paling sedap adalah #UdangMerah & #KucingTidoq...Total spent ~ RM200.00 untuk durian yang tak sampai 15 bijik pun....agak mahal kan..tapi tak kisah la....yg penting puas hati...

psst:- Lepas nie tunggu musim durian kat Perak pulak.. boleh p makan puas2..free of charge...kat mana lagi kalau bukan kat Dusun Atok!! >__<




You Might Also Like

27 comments

  1. nyum..nyum..sedapnya kak!saya makan durian hulu langat je..hehe

    BalasPadam
  2. waaa..
    RM200 sekali makan.
    mmg agak mahal bunyi tu.
    tapi kalau dh sodap harga belakang kira.

    BalasPadam
  3. Terus akak jeles....nak durian jugakkkkkk......

    BalasPadam
  4. best nyer mkn durian...kalu x silaap kt situ kn yg penah msk tv?

    BalasPadam
  5. bestnya mkn durian... :)

    BalasPadam
  6. sedapnyee kak durian...yummy...

    BalasPadam
  7. Akak sekarang kalau makan durian mesti dan2 tu hilang suara.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Eh akak..'sep'.. sama la kita.. farah lepas blk tue terus suara xdak.. sampai nk ckp pun malu.. suara dah serupa jantan...hahaha

      Padam
  8. farah! i x sbr nk g penang jumaat ni! nak mkn dueriannnn!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rara better u p makan kt dusun terus.. puas hati.. fresh dari dusun org kata..hehehe..harga rasanya lebih murah dari yg dok jual kt tepi2 jalan.. ;)

      Padam
  9. teringin la SB nak makan durian..

    BalasPadam
  10. duhhhh sedapnya durian.. I pun pengila durian jugak tau Farah..
    Total RM200 ok lah puas hati kalau isi pun cantik :)

    BalasPadam
  11. Sedapnya doyan. My feveret.

    BalasPadam
  12. perrrghhhh mahai jugak nooo... xpo la janji sodap .. ^_^

    BalasPadam
  13. saya pegi mkn kat situ tahun 2011.. lama tu... isi cantik.. lagipun durian hutan mmg terbaik...

    BalasPadam
  14. RM200??? mahalnya...tak pe...janji puas hati ... :)

    BalasPadam
  15. kite xmkn doyan..hikhikhik..
    tp siyes, xpenah dgr durian kucing tidoq tu..udang merah tu penah la jgk dengo..

    BalasPadam
  16. mak aii..sampai 200..tapi kalau isi cantik dan kita puas hati..takpe..makan sampai tak larat dah...hehe

    BalasPadam
  17. Duriannn..sedapnyaaa..teringin nak makan banyak-banyak tapi tak boleh..huhuhu..durian tu nampak kuning sangat...mesti sedapp..heheheh

    BalasPadam
  18. Huuuaaaa.. Nangis tgk durian. Kt sini ada je nmpk orng jual.. Tp en.suami snyap je.. Klau kt ipoh ada orng jual hritu, dh beli dh...

    BalasPadam
  19. saya tak berapa suka makan durian
    tapi kalau durian tu dimasak, saya suka
    cam tempoyak, serawa...terbaikkk

    BalasPadam
  20. kat mana tempatnya? cari tak jumpa pong,,,,,,,,

    BalasPadam
  21. kat mana tempatnya? cari tak jumpa pong,,,,,,,,

    BalasPadam

Google+ Followers

Like me on Facebook

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping
|||| Click Banner For Details ||||