Bonus Raya RM500 Untuk Penjawat Awam

17:59


Assalamualaikum.....

 ****************************************************

KUALA LUMPUR - Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini mengumumkan Bayaran Bantuan Khas Kewangan sebanyak RM500 sebagai persiapan Aidilfitri kepada penjawat awam bagi Gred 1 hingga Gred 54.

Perdana Menteri turut mengumumkan Bayaran Bantuan Khas Kewangan RM250 kepada 684,000 pesara kerajaan bagi menghargai jasa, bakti dan perkhidmatan mereka. 

"Pembayaran bagi bantuan khas itu akan dibuat pada 15 Julai ini," katanya dalam kenyataan di sini.

Bayaran Bantuan Khas Kewangan kepada penjawat awam dan pesara kerajaan ini membabitkan peruntukan kewangan sebanyak RM890 juta, katanya.

Kerajaan berharap bantuan khas kewangan itu dapat meringankan beban kewangan penjawat awam dan pesara bagi persiapan menyambut hari lebaran pada hujung bulan ini, katanya. - Bernama
  *****************************************************


Berita gembira yang ditunggu2 oleh untuk semua penjawat awam dan pesara kerajaan...Yeayyyy..

* Farah RM500 + Husband RM 500
=
Syukur Alhamdulillah.. >__<




You Might Also Like

30 comments

  1. salam 4 ramadhan..syukur Alhamdulillah..

    BalasPadam
  2. Syukur alhamdulillah dear :)
    Selamat berbuka ;)

    BalasPadam
  3. SELAMAT TUNGGU BERBUKA :) HEHE..

    BalasPadam
  4. syukur alhamdulillah... penjawat awam di Selangor dapat bonus 1 bulan gaji... kami swasta gak laa yang gigit jari... ;(

    BalasPadam
  5. No wonder sume berebut nak keje gomen. Alang2 dah dpt bonus tu jom berombak di Buffet Ramadhan Casa Ombak weee XD

    BalasPadam
  6. rezeki ramadan..alhamdulillah :)

    BalasPadam
  7. syukur alhamdulillah..
    dpt la membantu serba sikit..
    thn ni blk utara..byk sket pakai duit..
    sukeeeeee

    BalasPadam
  8. yeayyy rezeki....byk tu RM500...bestnyerrr:D

    BalasPadam
  9. nie orang kerajaan dapat duit raya..hihi..utung dik farah :)

    BalasPadam
  10. Assalamualaikum kak farah. alhamdullilah. murah rezeki akak sekeluarga. sheila singgah menabung invest smart sini~~~

    BalasPadam
  11. untungnya penjawat awam dpt rejeki nak hari raya.. jgn lupa pada yang tak dapat ni.. hehehehe

    BalasPadam
  12. yeay!!! berita yg menghepikan semua penjawat awam...tak dpt sebulan, 500 pun syukur dah heheeheh leh wat tambah2 mane2 belanje raya kan farah.....

    BalasPadam
  13. alhamdhulillah... rezeki di bulan ramadhan. alhamdhulillah juga kepada yang perihatin untuk memberi. syian kami2 yang tak dapat apa2 nie..huhhu

    BalasPadam
  14. alhamdulillah...rejeki...suami je lah yang dapat...swasta??? non hado!!

    BalasPadam
  15. alhamdulillah..
    wah best la raya ..
    nak duit raya sikit.. ahahha

    BalasPadam
  16. tahniah untuk kita semua ya

    BalasPadam
  17. Alhamdulilah kan farah....rezeki ni...utk ju je dpt...suami perniagaan sendiri hahahha leh pau suami ar duit raya kikiki

    BalasPadam
  18. Beruntungnya dua-dua gomen ya....satu untuk duit raya. satu untuk persiapan. setengah boleh simpan

    BalasPadam
  19. Nanti belanja akk ye. Bestnye bestnye bestnye.

    BalasPadam
  20. Alhamdulillah jugak...hihi

    BalasPadam
  21. Alhamdulillah rezeki....sama.lah ngan akak suami isteri...

    BalasPadam
  22. Alhamdulillah.. Rezeki.. Sy thun ni x merasa dh..

    BalasPadam
  23. Alhamdulillah.. Rezeki.. Sy thun ni x merasa dh..

    BalasPadam
  24. Alhamdulillah...tahniah. Rezeki ☺

    BalasPadam
  25. Alhamdulillah..500 tu besar maknanya.kalau kali dua lagi besar.selamat berpuasa kak Farah

    BalasPadam
  26. Alhamdulillah... dapat hari ni :)

    BalasPadam

Google+ Followers

Like me on Facebook

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping
|||| Click Banner For Details ||||