DariDapurMerahFarah | Menu Berbuka ~ Western Sangat!!!

13:47


Assalamualaikum My Precious Readers...
Sesekali kita tukar la pulak menu berbuka yer dak..tak lalu dah aih asyik nak makan nasi jer kan...betul tak?

So hari Ahad baru nie farah masak menu simple iaitu Western Food..hahaha..mudah dan cepat...tak payah dok bersilat lama2 kat dapur..pukul 7.15ptg dah siap terhidang atas meja makan dah.. tunggu masuk waktu berbuka ja nak ngappp!

Tadaaaaa... Western Sangat kan!!! hahaha

Close-up sikit.. Aummmmmm... Sedappp!!


yg nie Emir punya.. hehehe


Biskut Conflake nie adik farah yg buat.. meh aku nak puji ang.. Ermmmmmm memang sedap Ayen!!! hahaha
habuan pemanis mulut selepas berbuka..


Budak comot!!!
kalau makan tak sepahkan satu meja bukan Emir la tue.
Emir..Emir...
>__<





You Might Also Like

33 comments

  1. Kak farah..bestnyee..tetiba rasa nak berbuka western pela harini..hehe

    BalasPadam
  2. bestnye..skali skala tukar menu kan...jemu jgk tekak ni kdg2 asik nasik je..hihi

    BalasPadam
  3. Emir leh geng gan Qi...Qi pun suka sepahkan sampai bawah meja hahahha...mama emir ni bijaklah...takyah susah2 kan...western pun sodap...terliur plak hehhehe

    BalasPadam
  4. Terus rasa nak berbuka western....

    BalasPadam
  5. Aishh sdpnya nak buatla mcm tu gak sesekali hhee

    BalasPadam
  6. sesekali bertukar selera ..sedap jugak tu..kaksura kalau jemu makan nasi..mesti masak spaghetti..:)

    BalasPadam
  7. jatuh hati dengan dapur merah akk hehe..nmpk sedapp

    BalasPadam
  8. jarang-jarang makan western best jugak

    BalasPadam
  9. memang sedappppp.. menu farah wpun tgk dari gambar je dah ternaik napsu I tau..ehhehehe

    BalasPadam
  10. ok terliyuq tgk ! muni suka gak western2 ni . . tmbh burger plak mang feveret
    hehehe .

    BalasPadam
  11. hehe, alright lah tu farah
    western pun western lah, janji kenyang
    saya kalau kerja memang tak sempat nak masak

    BalasPadam
  12. waaaa.. sedapnya kak..

    BalasPadam
  13. fifi pon ade sekali terwestern.. hihi.. ubah selerekan.. comel la emir.. happy dapat makan.. geram..

    BalasPadam
  14. sedapnye kak..mmg dah nampak iras2 western
    mkn kena pakai garpu n pisau comel tu
    baru lengkap temanya
    arini buat masakan tomyam je

    BalasPadam
  15. MENYELERAKAN :D YUMYUMMM

    BalasPadam
  16. amat menyelerakan!!!
    but umah aida x bleh, sebab semua tekak melayu!!!
    nak nasi juga ha ha ha...

    BalasPadam
  17. sesekali makan western food memang sedap.kita ubah selera.cara penyediaan pun ringkas. sesuai bagi org berkerja yg mengejar masa..

    BalasPadam
  18. wahh sodappp nya kak.
    kat org uma kite nih takleh kalo xmkn nasi.. nasi tuu wajib ade..
    nak western ponn.. nasi pon kene masak gakk..

    canteknya dapor uma akak =)

    BalasPadam
  19. memang sedap makan macam nie... :)

    BalasPadam
  20. Kat rumah AB berbuka nasi wajib..tengok western farah rasa nak buat pulak nanti..

    BalasPadam
  21. amboi berbuka western food...sedap nampak!! hehe:D

    BalasPadam
  22. Sekali sekala ber western food. Nampak sedap ☺

    BalasPadam
  23. wah western.. sedap.. Siap ada pencuci mulut cornflakes madu lagi :)

    BalasPadam
  24. wah mcm kt diner kt new york pula..hihih...saya pun tiap2 hari buka nasi, boring jugak.hehehe

    BalasPadam
  25. sesekali tukar selera ok aper kan farah... :)

    BalasPadam
  26. ambooiii rajinnya dia...mesti masa makan speakang je kan...ala2 western :)

    BalasPadam
  27. rajin menyediakan satu persatu ... tip top lah .

    BalasPadam
  28. sedapnya..tgk time malam2 terus lapaq kak..

    BalasPadam

Google+ Followers

Like me on Facebook

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping
|||| Click Banner For Details ||||