#PrayForGaza ~ Jom Hulurkan Bantuan Anda...

09:26


Assalamualaikum...





Gaza dibedil berterusan tanpa henti oleh rejim Zionis sejak Isnin malam. Jumlah kematian dan kecederaan semakin meningkat. Rumah-rumah dan bangunan sudah banyak yang musnah.

Atas rasa sikap bertanggungjawab, Aman Palestin telah melancarkan Tabung Kecemasan Gaza semalam dengan sasaran RM5 juta. 

Adakah anda sanggup melabur jumlah yang besar untuk saham akhirat anda di sana kelak? 

Ayuh berikan sumbangan anda sempena bulan Ramadhan ini melalui Aman Palestin. Usah bertangguh lagi kerana rejim Zionis tidak pernah menangguhkan hajat mereka memusnahkan bumi Gaza dan Palestin !! 



---------- 

Akaun bank atas nama Aman Palestin Berhad ; 



Bank Islam:12029010047880 
Maybank:562263010787 
CIMB: 8600460353 
Bank Muamalat:12070005133717 
RHB Bank:21245760004907 
Bank Rakyat: 220806195922 

(JOM SHARE KE SELURUH PELUSUK ALAM termasuk group whatsapp, telegram, wechat, etc) 

*SMS pun boleh. Taip Palestin 1 3 5 atau 10 dan send ke 39111




You Might Also Like

18 comments

  1. subhanallah..sedihnya bila tengok kanak-kanak meninggal akibat dari serangan tu..apalah dosa mereka..

    BalasPadam
  2. Insyallah sama2 kita membantu meringankan beban mereka d cna

    BalasPadam
  3. anak2 kecil xberdosa jd mgsa..tu yg sedih..RM10 mgkin kecil bg kita tp besar ertinya bt mereka..:(

    BalasPadam
  4. singgah jumaat
    hari ini anum mc badan x sehat

    BalasPadam
  5. sama2 kita membantu insan2 yg memerlukan..

    BalasPadam
  6. Israel laknatullah
    waktu bulan Ramadan dia nak buat kerja terkutuk dia nih
    geram betul saya
    sama2 kita membantu menyumbang dan berdoa untuk kesejahteraan rakyat Palestin

    BalasPadam
  7. sedih lihat gambar baby tu... kita bantu lah semampu kita...

    BalasPadam
  8. menghulur kepada yg memerlukan . semoga Allah melindungi mrk ... aaamin .

    BalasPadam
  9. sedih sangat..Allah,lindungi mereka..

    BalasPadam
  10. sedih bila mengenangkan nasib anak2 kt sana..moga Allah lindungi mereka n tunjuk kebesaranNya menghapuskan tentera israel yg kejam tu!!

    BalasPadam
  11. semoga Allah lindungi mereka semua...aamiin

    BalasPadam
  12. sedih membayangkan nasib mereka
    tak mampu berperang bersama mereka
    tapi saya boleh membantu dengan cara lain

    BalasPadam
  13. Semoga kekejaman mereka akan dibalas suatu hari nanti oleh Allah..doa yang terbaik buat semua disana..Amin!

    BalasPadam
  14. da try no 39111 tu tp xde dlm perkhidmatan ;-(

    BalasPadam
  15. Hancur yahudi laknatullah...!

    BalasPadam
  16. Tak sanggup nak tgk gambar ni. Hanya doa dari kejauhan.

    BalasPadam
  17. Semoga mereka dilindungi Allah

    BalasPadam

Google+ Followers

Like me on Facebook

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping
|||| Click Banner For Details ||||