"Welcome Home MH17"

10:11




#MalaysiaBerkabung
#WelcomeHomeMH17
#MengenangMH17
#TakziahMH17
#AlFatihahMH17






You Might Also Like

32 comments

  1. Takziah buat semua ahli keluarga mangsa...

    Inna lillahi wa inna ilaihi raji’un

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum dan salam singgah Jumaat Farah...Al-Fatihah dan takziah kepada semua mangsa MH17,semoga semua keluarga mangsa tabah dan sabar menghadapi dugaan ini...

    BalasPadam
  3. takziah buat semua ahli keluarga mangsa dan al-fatihah buat mereka yang beragama islam... semoga mereka ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman dan soleh serta solehah...

    BalasPadam
  4. saya sedang mengikuti siaran langsung upacara ni
    sedih, moga ahli keluarga tabah
    saya sebagai rakyat Malaysia menuntut keadilan ke atas MH17

    BalasPadam
  5. Al-fatihah..syukur smuanya d prmudahkn

    BalasPadam
  6. hmmm...dgr dorang kat radio ni...sebak rasa camne la ahli keluarga dorang agaknya ek...tapi xpe la...balik jugak mereka walau agak lewat...there are no place better than home...

    BalasPadam
  7. Al-Fatihah...kita bersedih keluarga mereka lagiii bersedih...

    Tetapi Farah ada juga insan2 yang tak ada semua rasa tu macam tak ada hati perut!

    BalasPadam
  8. al fatihah..

    mh17 dalam kenangan

    BalasPadam
  9. Akhirnya...kembali jua ke tanah air...
    Next will be arrive on 24/8..
    Alhamdulillah urusan dipermudahkan dgn izin Allah SWT.

    BalasPadam
  10. Sedih julia farah...pagi tadi drive pi kerja pun sedih yg amat...bagus farah pakai baju hitam dengan geng2 opis...tanda penghormatan terakhir utk mereka

    BalasPadam
  11. Jumaat yg sayu... melihatkan waris mangsa... lagi rasa hiba... :'(

    BalasPadam
  12. tadi dengar radio. berkaca2 mata time drive. huhu. T_T

    BalasPadam
  13. sedih sangat kan kak. tadi pun baca Yassin bergenang2 airmata tak tertahan

    BalasPadam
  14. Al-Fatihah bt keluarga mangsa..sebak mengenangkan MH17

    BalasPadam
  15. alhamdulillah... mungkin pengkebumian jenazah telah selesai...

    BalasPadam
  16. Al-fatihah..takziah buat keluarga mangsa..tadi tengok siaran langsung dekat ofis..memang rasa hiba..

    BalasPadam
  17. Eh..tetiba, gambar yang sorang tu kat bawah lain pulak ucapannya ..hihihi...Takziah, mengenang MH 17

    BalasPadam
  18. Memang sedih kenangkan nasib diorang..kita ni belum tahu lagi camana kan T_T

    BalasPadam
  19. Al fatihah...semoga mereka ditempatkan bersama org2 yg beriman..

    BalasPadam
  20. Belum berkesempatan lagi nak tengok rancangan khas Malaysia berkabung hari tu.. Maklumla rumah takde tv.. Nak tengok kena tru tonton.com jelah.. Huhu..
    Rosmiza Ali Official Blog™

    BalasPadam
  21. Al-fatihah untuk mangsa2 MH17.. :(

    BalasPadam
  22. sabtu depan kumpulan ke 3 akan sampai....

    moga semua roh jenazah aman di persemadian mereka....

    alfatihah bagi yg beragama islam...

    BalasPadam
  23. Salam takziah buat keluarga yg terlibat. Sedih sangat.

    BalasPadam
  24. Takziah buat kluarga mngsa..

    BalasPadam
  25. Harini pun masih ada lagi jenazah mangsa yang dibawa pulang..
    Takziah & Alfatihah.. :(

    BalasPadam

Google+ Followers

Like me on Facebook

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping
|||| Click Banner For Details ||||