Wordless Wednesday #53 ~ Swimming Time....Mi Mi Mi...~ Testing Flipagram ~

08:55





You Might Also Like

19 comments

  1. singgah pagi farah,wow seronoknya... :)

    BalasPadam
  2. I pernah pakai apps ni.. tapi macam boring je sebab watermark dia besar sangat hahaha..
    Now I pakai viva video.. hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. okey2 nanti nak try viva pulak.. thanks 4 sharing dear..=D

      Padam
  3. Kosong...kosong..kosong...hehehe...Tak bley view ☺

    BalasPadam
  4. OK testing dah berjaya Farah..

    BalasPadam
  5. bestnya berenang-renang dan mandi manda ^_^*

    BalasPadam
  6. lagu latar dia tu, saya suka dengar
    anyway emir, sonok sangat nampaknya tu

    BalasPadam
  7. Hai sis Kathy! Comelnya lagu ni.. Mi Mi Mi.. Hiks! Flipgram? Amende tu? Macam2 apps yg kuar skag ni ye.. ^^,
    Rosmiza Ali Official Blog™

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sayang nie kak farah ler.. hehehe.. =D

      Padam
    2. Alamak! Salah channel lak.. Sorry kak.. Ginilah ni jadinya, kalau dah banyak sangat berblogwalking.. Kompius dah nama tuan empunya blog.. Ahaks! ;p

      Padam
  8. Budak2 memang suka lah main air...swimming....

    BalasPadam
  9. tak boleh tengok kat sini.. nanti tengok guna phone pulak la. hihi

    BalasPadam
  10. Banyak betul apps yg akakketinggalan ni...

    BalasPadam
  11. apps apa plak ni..tak sempat nak godek2 la..haha..

    BalasPadam

Google+ Followers

Like me on Facebook

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping
|||| Click Banner For Details ||||