CPUV Nuffnang Masyukkk Lagi!!!

15:48


Assalamualaikum..
Syukur Alhamdulillah.. CPUV terbaru masyukkkk lagi.. walaupun ada sesetengah CPUV tue yg mandul.. tapi tak kisah la.. janji CPUV masyukkkkk berderet2 kannnnn... okey lah....macam biasalah yer kesayangan semua...meh tolong farah picit2 sat..mana tau berkat hampa dok picit2 tue CPUV i yg mandul tue terus tak mandul ke...kih.kih..kih..

Btw thanks yer Nuffnang..walaupun ada yg sesetengah CPUV yg u kasik tue mandul tapi i tetap happy..tapi kalau boleh jangan la mandulkan CPUV i tue.. bagi la $$$$ running banyak sikit..jangan arrr kedekut sangat...tak kan ler nak kena femes dulu baru boleh dapat income berkepokkkk-kepokkkkk kot...i tak nak curang dengan u nie..so u kena la manjakan i kerap2 sikit..boleh ek..Ermmm okey la i malas nak bebel panjang2 dengan u.. Nah muahhhhhh sikit.. Bye! >__<




You Might Also Like

34 comments

  1. Salam singgah petang Farah..wahh....tahniah...

    BalasPadam
  2. wah..banyak tu farah...tahniah

    BalasPadam
  3. Hahahah...kasi gosok2 sikit sama nuffnang..wakaka

    BalasPadam
  4. Best2...Tahniah...Farah...buat duit shopping pi Medan nih.. :)

    BalasPadam
  5. Banyaknya... eyza baru dapat 10 jer.. apapun tetap hepi kan sbb Nuffnang bagi gak.. :)

    BalasPadam
  6. yeayyy bestnya.. nanti boleh belanja I na.. :D

    BalasPadam
  7. HEHEH ayat yg u bold kan tu mcm tahu2 jer..

    BalasPadam
  8. masyukkkk ...byk on going

    BalasPadam
  9. kite xde pon cpuv baru.. tapi memang pelik jugak yang rata2 dpt cpuv baru kadang iklan x muncul pon.. asyik iklan churp2 jek..

    BalasPadam
  10. Perghhhh...pemurah betul nanang ni. Tapi tu lah. Banyak yg mandul dari yg subur.

    BalasPadam
  11. Wowww x tahniah sis ni btl2 masyukk

    BalasPadam
  12. betul banyak tu rezeki masyukkk ...

    BalasPadam
  13. tp tu la...banyak bagi..iklan running tgh malam jer...peh tu satu iklan ada 2 kan...x caya cer check balik...sendu nak tunggu....

    BalasPadam
  14. Macam mana nak dapatkn cpuv tu? Kene statu glitter dlu ea?

    BalasPadam
  15. BEST nye Farah..byk tu!!!

    BalasPadam
  16. Tahniah Farah...banyak tu...memang sejak dua menjak ni Nuffnang baik hati sangatkan...rata2 bunda BW semua upkan tentang CPUV yang masyuuukkk ni...Alhamdulillah..

    BalasPadam
  17. Memang pukal nuff kasi BE kan farah..tahniah happy for u...plzzz nuff jgn mandul kan ye...kasi farah BE running tu byk2 leh pi holiday nanti yeyyy

    BalasPadam
  18. rezeki tu farah, all the best ye

    BalasPadam
  19. wow kak farah... tahniah ... bersusun cpuv

    BalasPadam
  20. makaiiii..byknye fara..bederet2..tahniah3..

    BalasPadam
  21. Ahahaa..samalah jugak dengan aida..ada 14 kot..tapi ada yang mandul jugak..kikiki..Tahniah Farah!teruskan berblog ye..

    BalasPadam
  22. rezeki kitee....Alhamdulillah..
    http://notashalimar.blogspot.com/2014/10/cpuv-nuffnang-setelah-7-bulan.html

    BalasPadam
  23. Jangan lupa buat makan makan yer

    BalasPadam
  24. Amboi.. Meriahnya CPUV dia.. Hehe.. tahniah kak farah! ^^,
    Rosmiza Ali Official Blog™

    BalasPadam
  25. mak aihh banyaknyaaa! hhahaha

    BalasPadam
  26. Alhmdulillah.. Rezeki kak.. :)

    BalasPadam

Google+ Followers

Like me on Facebook

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping
|||| Click Banner For Details ||||