Tarikh Pembayaran Bonus Kakitangan Awam 2015 Diawalkan!!!

11:20



Assalamualaikum..
Berita baik untuk semua penjawat awam. Kerajaan memutuskan untuk mempercepatkan tarikh pembayaran bonus bagi semua penjawat awam kepada...

TARIKH

05 JANUARI 2015 (ISNIN) 
  • Bayaran kakitangan kerajaan : Bonus 1/2 bulan gaji @ minimum Rm500 untuk 1.5 juta kakitangan awam
  • Bayaran pesara kerajaan : M250


Terima kasih kepada Kerajaan Malaysia kerana prihatin dan mengambil berat akan situasi yang melanda negara sekarang. Semoga dengan pembayaran awal bonus ini sedikit sebanyak dapat meringankan beban kepada penjawat awam yang terjejas dengan banjir dan juga bagi penyediaan kelengkapan sesi persekolah anak-anak.


***Updated***
Bayaran Bonus yang dijadualkan pada hari ini telah ditangguhkan kepada:-

15 Januari 2015 (Khamis)

Harap Maklum!

>__<


Love,
Farah

You Might Also Like

42 comments

  1. Alhamdulillah rezeki... tumpang gembira untuk perkhabaran ini, terutama untuk mangsa-mangsa banjir...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rezeki akak.. betul ringan la sikit beban yg mereka tanggung kan..=D

      Padam
  2. wahhhh menghitung hari la ni yek

    BalasPadam
    Balasan
    1. Iya la anies.. tapak tangan gatai dah nie..=D

      Padam
  3. Alhamdulillah .. ada juga belanja utk sek anak2 :)

    BalasPadam
  4. 5hb bonus..15hb brim..betol x?..huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul lah tue fizi.. tapi Farah tak dapat la BR1M..so sad...huhuhu.

      Padam
  5. alhamdulillah . . dapatlah mrk bernafas lega ...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yer btl tue CM.. kurang sikit beban yg ditanggung mereka..=D

      Padam
  6. syukur alhamdulillah.
    betul tu sis. semoga membantu.
    kita doakan semoga musibah ini cepat berlalu pergi.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang sentiasa mendoakan mereka.. simpati dgn musibah yang menimpa mereka.. :'(

      Padam
  7. So betulla apa yg disebar2kan kat wasap hari tu..lega!!!

    BalasPadam
  8. Alhamdulillah...rezeki org gomen.

    BalasPadam
  9. Alhamdulillah... mksdnya 5hb nanti saya blh mintak "bonus" dgn hubby la ni... hahahaaa

    BalasPadam
  10. Salam nk tanye...lari tajuk sikit..dividen bank rkyt slalunye masuk awal tahun ke?klu simpanan biasa xbeli saham ad x dividen?

    BalasPadam
  11. Wsalam...selalunya dividen saham bank rakyat akan dibayar pada bulan Mac setiap tahun.. kalau simpanan biasa dividen yg dpt tak sama dgn yg saham punya..yg dah am lebih tinggi.. =D

    BalasPadam
  12. Betul ye 5hb masuk bonus sbb ada plak berita kata di tangguhkan pulak....

    BalasPadam
  13. Betul ke bonus masuk 5hb sbb ada plak berita kata di tunda..

    BalasPadam
    Balasan
    1. So far tak dengar pulak kata ditanggunkan..kalau betul tangguh mesti member farah yg buat kewangan di jabatan Farah dh bagi tahu.. tapi tak pe la apa2 kita tunggu jer 5hb nie okey.. =D

      Padam
    2. Tq 4 info... salam pkenalan.. sronok baca blog awak..

      Padam
  14. Betul ke 5 hb bonus...ada msk berita x?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Drp info yang jabatan Farah dapat dari jabatan akauntan negara memang akan masuk 5hb nie la..tapi kalau last minit tukar tak tahu la pulak..so apa2 kita tunggu jer 5hb nie ok..=D

      Padam
  15. rezekilah ye
    syukur, saya tumpang gembira

    BalasPadam
  16. hancur hati dipagi hari 5hb.. hati mak ayah yang hancur hehe.. tapi ayah lagi lambat.. mara kasi 22hb maaaa.. jenuhla jawab bank dok call sana sini dulu..

    BalasPadam

Google+ Followers

Like me on Facebook

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping
|||| Click Banner For Details ||||