Wordless Wednesday #59 - HOW MANY KIDS YOU HAVE VS. WHAT PEOPLE THINK

16:22


Assalamualaikum..
Farah tertarik sangat dengan artikal yang dikongsikan oleh seorang rakan Facebook Farah nie.. so Farah kongsikan pulak dengan u all yer.. Memang betul sangat kannnn.. tak tahu la bagaimana nak kategorikan  orang sebegini.. satu jer nak pesan..please la be sensitive sikit dengan hati & perasaan orang lain.. tolong elakkan tanya soalan2 yang mungkin boleh menyebabkan hati dan perasaan orang terguris.. semuanya ini telah ditetapkan oleh Allah S.W.T.. hanya Dia yang Maha Mengetahui apa yang terbaik untuk hamba2nya..kita pula sebagai hambanya harus bersyukur dengan apa yang diberi...betul tak???? 
Love,
Farah


You Might Also Like

11 comments

  1. eh..sma pulak entry kita hari ni..hehehe

    BalasPadam
  2. manusia pelbagai pendapat...

    BalasPadam
  3. Mulut ,anusia farah.... mmg xreti nk ttp apatah lg nk jg hati org

    BalasPadam
  4. Tapi orang-orang kita setakat anak 5 tu normal jer lagi kan.. yang tak ramai anak tu yang sentiasa diasak hehehe. Apapun semua nya rezeki kan.. so pada I benda2 macam ni tak perlu dipersoalkan, as u said.. perkara sensitif.

    BalasPadam
  5. manusia...semua benda nk ditanye...kadang2 ada jugak jumpe org yg skadar bertanye sebab xde topik nak borak...tapi tu la benda ni sensitif

    BalasPadam
  6. rezeki Allah..terima lah..:)

    BalasPadam
  7. ade tgk jgk kt fb pg td..soalan klise sgttt kan?

    BalasPadam
  8. typical manusia kan! dia ingat kelakar sangat soalan macam tu

    BalasPadam
  9. Assalam farah,
    manusia ni memang kena masuk sekolah balek kekadang
    ater tak ghtei maksud REZEKI & ketentuan Allah gitew
    abaikan sajork deme tuuuuuuu kan3

    BalasPadam
  10. anak = rezeki.
    bukan nyer kita yg plan, kan?
    aida pun heran org suka sibuk hal org lain...
    hu hu hu....

    BalasPadam
  11. Betol tu..kadang2 tu rasa mcm nk cili jer mulut2 mereka nie..

    BalasPadam

Google+ Followers

Like me on Facebook

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping
|||| Click Banner For Details ||||