10 Sebab Kenapa Tudung iBawal Koleksi Soraya 2017 Parfum Wajib Ada Dalam Koleksi Raya Anda Tahun Ini!

22:40

Assalamualaikum dan Haiii kesayangan..


"Be Different, Wear iBawal" adalah treadmark bagi tudung keluaran Sofris Hijab Sdn.Bhd. yang tampil dengan koleksi terbaru mereka, Koleksi Soraya 2017 Parfum dengan tudung wangi haruman kekal yang diilhamkan oleh kecantikan seni alam tropika Malaysia..

Justeru itu, semua pecinta tudung bawal harus dan wajib menggayakan koleksi tudung iBawal ini jika ingin tampil bergaya, cantik dan menyerlahkan daya tarikan sempena Hari Raya Adilfitri yang bakal tiba tak lama lagi.

Mari i kongsikan 10 Sebab Kenapa Tudung iBawal Koleksi Soraya 2017 Parfume ini wajib dan perlu ada dalam koleksi raya u all pada tahun ini:-

  1. Rekaan design eksklusif diinspirasikan dari kehidupan Flora & Fauna
  2. Wangian haruman kekal 
  3. Fabrik yang sejuk dan tidak jarang
  4. Bidang tudung yang besar dan lebar
  5. Mudah dibentuk kerana fabrik tidak licin
  6. Jahitan yang kemas dan cantik
  7. Mudah digosok 
  8. Mudah digayakan dengan pelbagai style
  9. Memberikan efek anggun, jelita dan menyerlahkan kewanitaan
  10. Harga yang sangat berpatutan
 sesekali perasan jadi model kat blog sendiri boleh dak? heee  #jangankecamsiscuba

Now, jom cuci mata tengok Koleksi Soraya 2017 Parfume yang lain pula...Fuh! memang gojess kan semua koleksi-koleksi yang ada..rambang mata dibuatnya..i rasa macam nak borong semua kekdahnya! 

Harga iBawal Soraya 2017 Parfume
RM55.00 sehelai






Koleksi Soraya 2017 Wangi Flora & Fauna boleh didapati secara eksklusif dari stokis dan ejen iBawal yang sah.

Untuk maklumat lanjut sila hubungi:-

iBawal Malaysia
Hotline : +60173199311
Website : ibawal.com
Facebook : IBawal
Instagram : ibawal.my


With Love,
FarahGlanzDotCom




You Might Also Like

14 comments

  1. wahhh dapat jugak tudung bawal... comel kak farah pakai tudung

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah rezeki ekin..hehehe tq ekin..

      Padam
  2. Best kan tudung dia. Ana suka sgt sbb kain dia sedap dan yg penting tak perlu gosok. Selesa pulak tu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. yes betul.. sekarang memang nak cari tudung yg tak payah gosok jer..mudah dan cepat..hee

      Padam
  3. tudung yg xpyh gosok laaa yg di cari, bolh la melaram time raya nti..

    BalasPadam
    Balasan
    1. yer sila2.. koleksi dia semua gojesssss

      Padam
  4. berkenan la tengok.. naik rambang mataaa

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu lah.. buat tambah koleksi kot utk raya nie..hee

      Padam
  5. Balasan
    1. rambang mata dh tengok kan..😆

      Padam
  6. Cantiknya design dia.. Tapi tu la, dah tak pandai nak bergaya dengan bawal..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sekarang bawal dh senang nk digayakan dah..sebab material yg digunakan dh tak mcm bawal2 dulu2..try lah satu..😊

      Padam
  7. makin lawa kak farah semenjak bertudung ni hehehe

    BalasPadam

Google+ Followers

Like me on Facebook

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping

New Complexion 6 Premium Skin Whitening Dripping
|||| Click Banner For Details ||||